Monet tahot ovat alkaneet tehdä taustatyötä Kookoon nostamiseksi: Tässä Esa "Pusa" Sirenin teksti tilastomiehen turinatuvasta:
Kuten olettaa saattoikin, niin näitä huolestuneita on tekemässä taustatyötä jo useampia tahoja! Hienoa!
Uuden johdon kokoaminen on hyvässä hengessä etenemässä!!!
Seuramme monivuotinen lääkäri "Jokkeri" Leppänen on saanut kyselyihinsä vain kyllä vastauksia.
Itse olen keskustellut alustavasti suuren hakisydämmen omistavan Paavo Lukanderin kanssa hänen osallistumisestaan uuden edustus-KooKoon synnyttämiseen. Muumioiden luvatusta maasta eli Egyptistä tavoitettu Paavo sanoi olevansa hyvin kiinnostunut aiheesta ja valmis keskustelemaan syvällisemmin tarvittavista toimenpiteistä heti lomansa jälkeen !!! - Kiitos Jokkeri & Paavo!
Pelaajarintamalla tietoni mukaan kaikki juuri edustusjoukkueessa esiintyneet omat junnut ovat innolla mukana. Heidän lisäkseen veteraaniosaston pelaajista tiettävästi jo Kattelus, Soijärvi, Grahn... jättävät mielellään Ynskälle heti uuden mailatilauksen, jos siihen vain tilaisuus tarjoutuu.
Ja paluumuuttajien kohdalla jo Köpenhaminassa autoileva Holopainen sanoi ajatuksen olevan ok. Hänen ensimmäisenä kiinnostuksen kohteena on ymmärrettävästi asiallisen työpaikan saaminen.
Täällä Sveitsissä vapautuva Liukkonen on suunnittelemmassa myös kotimaahan paluuta perheensä kanssa. Jos Mikosta ollaan halukkaita tekemään jälleen KooKoon mies, niin silloin varmaankin tärkeintä on kunnon vakiotyön löytyminen. On lienee meille kaikille selvää, että Mikosta ovat muutkin Mestis-seurat kiinostuneita! Itse uskon, että hänen kohdallaan juuri tuo työ saattaa olla vaa'ankielenä.
Mattilan ja Karhulan kohdalla paluu Italiaan tai jääminen Kouvolaan on tiettävästi harkinnan alla. Ja jälleen työpaikan nopea saaminen varmistaisi KooKoon kannalta positiivisen päätöksen syntymistä! Näin olen tilanteen ymmärtänyt.
Jos nyt joku lukijoista omaa mahdollisuuden juuri tuolla työrintamalla antaa ratkaisevan avun, niin se olisi loistava uutinen, eikö vain?
Mitä minuun tulee, niin olen syvästi yllättynyt saamistani luottamuksenosoituksista. Kiitos niistä! Nyt on vain niin, että minulla on jo 2-vuotinen sopimus Sveitsin A-liigan Langnaun kanssa. Paluu kotiin ei täten tule kyseeseen.
Kun te fanit mietitte jo varmaan tulevia kentällisiä, niin palautettakoon mieliin yksi KooKoon ykköskentistä:
Myrrä - Laaksonen - Günther
Leinonen - Karpov
eli
maalitykki - pelintekijä - noviisi
lupaus - Stara.
Näitä miehiä heidät nähneet muistelevat hymyssä suin. Siinä oli kenttä, jossa toisen ominaisuudet täydensivät toisiaan. Peli kävi - ja vastustajilla koutsit meni kiertoon ;)
Kun tällä ajatusmallilla alkaa tekemään nyt uusia kentällisiä, niin mielestäni tuo noviisin ruutu kuuluu juuri omille junnuhyökkääjille. Pakkien kohdalla lupauksen täyttää ainakin kahdessa kentässä oma junnu. Staraa on turha uneksia, mutta hyvä Mestis-pakki ( Lindström, Mälkiä...) riittää.
Maalitykki - pelintekijä. Miltä kuulostaisi esim.Soijärvi - Kattelus; Liukkonen - Karhula; Mattila - Virtala.
No, ei edetä liian nopeasti. Varmaa vain on se, että työtä on edessä niillä, jotka siitä vastuun ottavat. Me muut olkaamme heille avuksi - eikä suinkaan jarruksi.
Kukko ei muni!