Rixa88 kirjoitti:Eikös YleX:n juontaja Peltsi ole oikealta nimeltään Mikko Peltola. Sen niminen pelaajakin on tai ainakin joskus ollut.
Kaiken lisäksi miekkonen näyttää ihan Niklas Hagmanilta.Rixa88 kirjoitti:Eikös YleX:n juontaja Peltsi ole oikealta nimeltään Mikko Peltola. Sen niminen pelaajakin on tai ainakin joskus ollut.
Nykäsen MasaCharlie Horse kirjoitti:Tätä ketjua kahlatessa tuli mieleen jo aiemminkin mainittu Matti Nykänen, jonka nimi aikoinaan osui useammankin kerran silmiin junnukiekkosarjojen pistepörssistä. Vieläköhän mies pelailee?
rivet kirjoitti:Olen itse SaiPa puolustaja Joni Tuomisen kaima.
Jude kirjoitti:Piti nostaa ketju ylös, kun luin teksti-TV:ltä, että "Argentiinan kakkosliigassa ja CBA-liigassa uransa aikana pelannut Willie Mitchell vahvistaa loppukauden vantaalaista Pussihukkia. 200-senttinen ja 108-kiloinen tuli Suomeen tiistaina."
Jomppa kirjoitti:Nyt modet hereille! Nimimerkin ja oikean nimen yhdistäminen on säännöissä kielletty.
Se oli varmaankin jonkinlaista turenkilaissarkasmia, sillä oman nimensä ja oman nimimerkkinsä saa toki yhdistää niin halutessaan. Et siis tehnyt mitään väärin.rivet kirjoitti:Jaa hä? Pikku selvennys kiitos. Onko tuossa nyt jotain pahaa että tälläinen on totuus? Syvät pahoitteluni Jompalle, ellet suvaitse minun olla Joni Tuominen.
Mora IK:n maalivahtina parinaan Juha Pitkämäki.Pate kirjoitti:Missä lie torjuu tätä nykyä entinen liigavahti Mikko Rämö ?