Rekka Pinne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
En tiedä onko tuommoista sivua missä olisi Kärppien tilastoja. Itse olen tiedot poiminut livetuloksista, liigan sivuilta, jatkoajasta ja Kärppien omilta sivuilta.No mutta, tämähän olisi voinut olla myös allekirjoittaneen raapustus itsestään. Meikäkin tietää säännöt muttei kovin sädehtivästi taktiikoita. Aina tekee kuitenkin mieli edes yrittää osata niitä. Onkohan Kärpistä muuten samanlaista tilastosivua kuin Ässistä... sellainen kuin patahistory.com, löytyy kaikenkattavat tilastot Ässien koko historian ajalta, mukaan lukien tilastoja edeltäjäseura Karhuista.
Nuori ikä ja hiljattain käyntiin lähtenyt asioiden opettelukin täsmäävät yhteen. Meikä on tosin seurannut "jo" kaudesta 2011-2012 pitäen, mutta minullakin kiinnostus nousi kokonaan uudelle tasolle tuolloin 2015-2016 perukoilla, viimeistään vuonna 2016. Taisin tutustua Jatkoaikaankin sen vuoden loppupäässä tai heti 2017 alkamisen jälkeen.
Olisi itsestänikin mukava osata nuita taktiikoita, kun eräs kaverini tietää jääkiekosta triplasti enemmän kuin minä, niin tulisi varmasti hyviä keskusteluja, jos osaisin paremmin.
Nyt kuitenkin on pakko mennä nukkumaan, joten hyvää yötä.