Saarinen, Ghost ja muut
Ei mua Mertarannan läpät vielä itsessään ärsytä hirveästi, vaikkakin kyllä tarpeeksi. Minua ärsyttää se koko puffi (onko toi sana?) miehen ympärillä. Se biisi, se helvetin paska ohjelma, ne lakanat jne. Mua vitutti se, että kun katsoin kaikessa rauhassa jalkapalloa, niin yläkerrasta mekastettiin vähän väliä. No ei siinä mitään, tuli nähtyä ne Suomen maalit sen takia. Erätauolla ja pelin jälkeen kuitenkin luukutettiin sitä uskomattoman rasittavaa biisiä, mikä se oli "Ihanaa leijona ihanaa!"?
Kaikista eniten mua kuitenkin ärsyttää juuri se, että ihmiset ovat samaa mieltä sen jääkiekosta tietämättömän viiksivallun kanssa. Joku tulee mulle pokalla väittään jotain totuuksia tietystä pelaajasta tai jostain tilanteesta ihan vaan Mertsin selostuksien pohjalta. Mertarantaa ei yksinkertaisesti enää jaksa. Toivonkin, että Suomi saisi jäähyjä ja ottaisi turpiin, jotta Mertaranta voisi sitten itkeä kunnolla. Enkä ole muuten toiveitteni ja mielipiteineni kanssa yksin.
Tuomarin näkemys siitä Ruudun liukumisesta päin Saloa oli se, että Ruutu aiheutti sen itse. Tämä tulkinta oli ehkä virheellinen, mutta kaikki toimet sen jälkeen oikeita (tämänkin tilanteen näin vilauttamalla jalkapallon puolelta yläkerran äänien perusteella). Virhetulkintoja tulee aina pelissä tuomareille, ei siinä mitään.
Bubihan on muuten yksi parhaista selostajista. Höpisee vaan niitä juttujansa ja totuuksia tyyliin: "Maalithan ratkaisee, sillä yleensähän se joukkue joka tekee enenmmän maaleja, niin voittaa ja samahan se on millä maalin tekee kunhan ei tee kädellä." Bubi on sen verran neutraali, että ei ärsytä. Jos haluatte jotain tunnelmaa, niin menkää paikan päälle tai johonkin baariin. Itse seuraan mielummin vain peliä, sillä ei Suomen maajoukkue mitään suurempia tunteita mussa herätä - ainakaan tällä hetkellä.