Wares kirjoitti:Vienona toiveena odottelen jatko-osissa panostusta nimenomaan Lostedt-Lehkonen-tyyppisille haastatteluille, hyviä actionclippejä halveksumatta. Lostedt-haastattelu varsinkin oli herkkua ns. virallisen mediatarjonnan rinnalla.
Kukkahattucornerin Kummeli-huumoria tai Ameriikan hormonihirviöitä ei ehkä jatkossa välttämättä niin kauheasti. Näille on omat areenat.
Kovasti odotellaan Vikki Tammelinin ja A. Aallon panosta sarjan jatko-osissa.
ElBimbo kirjoitti:Jälleen hyvää matskua tekijöiltä. Ensimmäistä kertaa näin nyt Marski Cup 05:n the best of the best hanskauksen eli Losted vs Kudroc. Losted tinttaa kypärään ja pleksiin ja sitten Kudroc steppailee kuin Seppo Räty Rooman MM- kisoissa 1987. Toivottavasti tulee uusinta sarjapelissä. Hauhtosen poika jos vielä tulevalla kaudella tappelee, niin ihme on tapahtunut. Lapanen mikä lapanen.
ElBimbo kirjoitti:Ei Cairnsilla sattuisi olemaan nauhalla viime kaudella käytyä "tappelua", jossa olivat vastakkain Imatran Bronxin kasvatti Mika Kauppinen vs Kim Hirsovitsch? Jäähyaitiokamaa ilmanmuuta...
Myle#50 kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi Wilmanin Timppaa et arvosta pätkääkään?
Myle#50 kirjoitti:Mutta kyllähän sellainen "sekopää" silti olisi mukava nähdä haastattelussa. Osaako Hauhtonen tapella sitten kun pääsi mukaan? V*ttu minä olen pihalla. Muakaan ei arvosteta.. sillä osaan vain painia. =(
Myle#50 kirjoitti:Mutta kyllähän sellainen "sekopää" silti olisi mukava nähdä haastattelussa. Osaako Hauhtonen tapella sitten kun pääsi mukaan? V*ttu minä olen pihalla. Muakaan ei arvosteta.. sillä osaan vain painia. =(
Animal kirjoitti:-Jani Virtanen, 186 cm 100 kg, visiitti ECHL:ssa, 324 ottelua 633 minuuttia
Cairns kirjoitti:Eli - jouluiseen special jaksoon on tonttukaveriksi pipareita ja glögiä nauttimaan lupautunut Sami Helenius, joka Ärrä Cupissa joutui taas haalarihommiin.
Mitä Samilta haluatte kysyä? Nyt saa iskeä kysymyksiä.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Pistetäänkö nämä kysymykset YV:nä vai mikä on ollut käytäntö?
Luistin kirjoitti:Onko Ilkka Pikkarainen tulossa ohjelmaan? Ilkalta voisi kysyä c junnuissa käydystä tappelusta Hokkia vastaan ilman hanskoja ja kypärää mentiin, ja yleisö noin 50 henkeä oli innoissaan. M O T Teemu Tuomainen vs A-J Niemi A-Junioreitten finaalit 96 Kalpa-Jokerit. Samainen Tuomainen kuori Ilveksen Ilkka Laitisen kaudella 98-99.
Luistin kirjoitti:M O T Teemu Tuomainen vs A-J Niemi A-Junioreitten finaalit 96 Kalpa-Jokerit. Samainen Tuomainen kuori Ilveksen Ilkka Laitisen kaudella 98-99.
Oglethorpe kirjoitti:Jossain jaksossa voisitte pyytää jotain kovanaamaa opettamaan katsojille hanskaamisen alkeita. Toimittajapojat tietysti mallinukkeina!