Miksi ihmeessä? Minulle ainakin tuli hyvä mieli tuli tuosta valtuuston päätöksestä, vaikka asian läpimeno oli saletti jo ennakkoon.-ei vit*u kohta keittää!
Miksi ihmeessä? Minulle ainakin tuli hyvä mieli tuli tuosta valtuuston päätöksestä, vaikka asian läpimeno oli saletti jo ennakkoon.-ei vit*u kohta keittää!
Jaa sinuako ei ihmetytä tuommoiset tanja"olenvähäntyhmäblondi"saarela kommentit? "väkivaltaisuuden takia" no mikäs siinä jos sinäkin olet sitä mieltä. Tämä on silti niin hieno juttu kun halli rempataan. Seppänen on sanonutkin, että jos halli remontti tulee, budjetti ei ainakaan laske vaan vois nousta jopa 2 milj.euroon.Miksi ihmeessä? Minulle ainakin tuli hyvä mieli tuli tuosta valtuuston päätöksestä, vaikka asian läpimeno oli saletti jo ennakkoon.
Oli ihan odotettua että joku kitisee tästä asiasta ja vetää väkivaltaisuus-kortin esiin. Se ei minua ainakaan yllättänyt. Sen sijaan minut yllätti Heimo "Sampan isä" Lajusen vastustus. Kokoomuksen riveissä esiintyvä Lajunen kritisoi "sijoittajien tukemisesta". Eikös ne kokoomuslaiset yleensä ole justiinsa näitä "sijoittajia".
Minua ihmetyttää kaltaistesi tapa löytää negatiivistä joka asiasta. Itseäni Haapasalon näkemys asiasta lähinnä huvittaa.Jaa sinuako ei ihmetytä tuommoiset tanja"olenvähäntyhmäblondi"saarela kommentit? "väkivaltaisuuden takia" no mikäs siinä jos sinäkin olet sitä mieltä.
Tänään ilmestyneessä Suur-Jyväskylän lehdessä on juttua halliremontista ja mukana on yksi kuva A-puolesta aitioineen: http://www.sjl.fi/web/pdf/sjl21_0201.pdf Muita kuvia en ole nähnyt, eikä arkkitehtitoimistonkaan sivuilta vielä löytynyt mitään.Onkohan tästä Jyväskylän hallin rempasta muita havainnekuvia missään, kuin tuo yksi A -puolen aitioista?
Onko halliin tulossa myös jonkinlainen mediakuutio, sillä vasemmassa laidassa tulostaulun paikalla on kuvaa pelistä?
Tuo saattaa hyvinkin olla vain taitelijan näkemys vaikka omasta mielestäni olisi loogista samalla päivittää tulostaulu tuollaiseksi mediakuutioksi. Viimeistään ensi vuoden syksyllä tuo on meillekin selvinnyt.Onko halliin tulossa myös jonkinlainen mediakuutio, sillä vasemmassa laidassa tulostaulun paikalla on kuvaa pelistä?
Mitenkähän tuo hallin rajoitettu korkeus antaisi mahdollisuuden mediakuutiolle? Kuitenkin se tulisi olemaan huomattavasti isompi kuin nykyinen tulostaulu ja sekin on aika alhaalla...Tuo saattaa hyvinkin olla vain taitelijan näkemys vaikka omasta mielestäni olisi loogista samalla päivittää tulostaulu tuollaiseksi mediakuutioksi. Viimeistään ensi vuoden syksyllä tuo on meillekin selvinnyt.
Sponssin kanssa se oli ja JYP olisi sen halunnut silloin pitää mutta kyseinen yhteistyökumppani, niin kuin sponsoreita nykyään sanotaan, halusi siirtää sen muualle.Tuommoinen videotauluhan olikin pari kautta sitten puukeskuksen päädyn seinässä, mutta se hävisi kun putket kattoon vaihdettiin. Olen yrittänyt kysellä, että oliko se jonkun sponssin kautta jonka kanssa ei jatkettu sopimusta.
Tuo saattaa hyvinkin olla vain taitelijan näkemys vaikka omasta mielestäni olisi loogista samalla päivittää tulostaulu tuollaiseksi mediakuutioksi. Viimeistään ensi vuoden syksyllä tuo on meillekin selvinnyt.
Eiköhän tuo selviä jo ensi kesänä. Kyllähän tuo videotaulu jossain muodossa pitäisi olla myös ottelun aikana yleisön katseltavissa.Tuo saattaa hyvinkin olla vain taitelijan näkemys vaikka omasta mielestäni olisi loogista samalla päivittää tulostaulu tuollaiseksi mediakuutioksi. Viimeistään ensi vuoden syksyllä tuo on meillekin selvinnyt.
Kyllähän tuo mediakuutio olisi hyvä ratkaisu tässä vaiheessa kun kerta remontti tehdään. Nyt tai sit sen hankkiminen siirtyy taas vuosia.Satakunnan kansan mukaan Lukko, Ässät, KalPa ja JYP ovat kiinnostuneita mediakuutiosta. Mielestäni mediakuution hankkiminen Hippokselle tulisi ajankohtaiseksi nyt, kun halliin tehdään muutenkin kunnon perusremontti.
http://www.satakunnankansa.fi/blogit/kiekkokansa/2008/02/aessaet_ja_lukko_suunnitteleva.html#more