powerforward#7
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Philadelphia Flyers
Ehdoton peukku tälle! Olen positiivisesti yllättynyt, itse olen jotain tämänsuuntaista "jääkaappipakastimen" kokoisa pakkia toivonut jo tovin, mutta uskoin Keklun suuntaavan katseensa enemmän kiekollisesti taitaviin yksilöihin. Majesky paikkaa juuri niitä osa-alueita, joihin Jokerit tarvitsee apua, eli isokokoinen, fyysinen ja varma puolustava puolustaja ja alivoiman erikoismies, rightin mies vielä.
Tuohon keskusteluun kiekollisesta osaamisesta: Teemu Eronen on kahden pisteen päässä pakkien pistepörssin kärjestä, vaikkei ole pääsyt edes pelaamaan tuon meidän ykkösylivoiman kanssa. Nyt hei oikeasti, ei sielä kenelläkään muullakaan mitään Karlssoneita ole! Eronen on ehkä tämän liigan paras kiekollinen pakki ja jos se ei kiekolliseksi liideriksi kelpaa, niin jo on.
Tuohon keskusteluun kiekollisesta osaamisesta: Teemu Eronen on kahden pisteen päässä pakkien pistepörssin kärjestä, vaikkei ole pääsyt edes pelaamaan tuon meidän ykkösylivoiman kanssa. Nyt hei oikeasti, ei sielä kenelläkään muullakaan mitään Karlssoneita ole! Eronen on ehkä tämän liigan paras kiekollinen pakki ja jos se ei kiekolliseksi liideriksi kelpaa, niin jo on.