Itsenäisyyspäivän vastaanoton liveseuranta 6.12.2016

• 32 015
  • 406

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Aika lailla tutkan alla sai mennä Brother Christmas. Ei mainittu "taiteilijanimellä" eikä hirveästi kuvattu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ai ne on Robininkin sinne kutsuneet..
Ihan hyvä että näitä nuoremman polven viihdetaiteilijoitakin tuonne kutsutaan, onhan Robin muutenkin ihan hyvä ja positiivinen esikuva esim. nuorille. Ennemmin näitä kuin jotkut mattitepot ja dannyt.

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitenköhän muuten nuo selostajat tietävät melko paljon näiden tuntemattomampien naisvieraiden mekoista, että tuo on tehty jostain pöytäliinasta ja toinen t-paidan jämistä? Soitteleeko ne vieraslistan läpi ja kyselee, vai mistä tiedot on peräisin? No julkkistyrkyt varmaan itse soittaa toimittajille, että pukeudunpas tänä vuonna käytettyihin lautasliinoihin, muistakaa huomioida. Varmaan kaikki tunnetut suunnittelijat myös syynätään läpi tietojen perässä.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Neziri on kyllä ihana.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nykyään pukusuunnittelijat ja kaiken maailman muotijonnet alkavat olla enemmän puheenaiheina kuin itse juhlijat....

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onkohan tämä vähän sama juttu kun monet naiset ei ymmärrä miesten halua seurata urheilua niin minä en tajua sitä miten näistä puvuista vouhkataan tällä tavalla.

Pekkis

Jäsen
Varmaan noi daamien laahukset haisee tuolla linnan kuumuudessa hyvältä, kun kengänpohjista varisseet koiraspaskat tarttuilee tosta punaisesta matosta sinne helmoihin.

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy