Jos vaimo oli pyytänyt, niin eihän Kimmolla ollut tässäkään asiassa vaihtoehtoja.Kiljusen vaimo kätteli presidenttiparia ennen Kimmoa? Etikettimoka?
Mertaranta. Saukkonen köyhille.Ketä siellä selostaa?
4xkyllä. Huikea nosto!Onko niin, että linnassa on neljä "lähes olympiavoittajaa", mutta ei yhtään olympiavoittajaa?
- Asellin olisi pitänyt voittaa, mutta tuomarivirhe
- Multala oli voittajasuosikki, mutta muovipussi
- Poutala oli voittamassa, mutta horjahdus
- Pärmäkoskella oli elämänsä sauma kultamitaliin, mutta himmaili ankkuriosuudella ja loppusuoralla Kalla sisäkautta ohi
You are holding it wrongEi aukea Areena ollenkaan.
Mertaranta. Saukkonen köyhille.
Stubb käy hiihtämässä kympin. Sitten jatketaan.
Tulispa merisää.Voi vittu ja lähetys poikki uutisten takia. Katsokaa tulos Tulosruudusta.
Me katsotaankin kaapelissa 30 sekuntia sinun nettilähetystäsi edellä.Me rahamiehet katsomme luonnollisesti nettilähetystä ilman katkoksia.
Vieläkö Bode Miller mukana?Tabletilta Linnan juhlia ja läppäriltä syöksylaskua Beaver Creekistä. Aika kiva.
4xkyllä. Huikea nosto!
Katson feediä ”Linnan juhlat viitottuna”. Vauhti on kova.Ei aukea Areena ollenkaan.
Oispa! Elian Lehdollakin ilmeisesti jotain selkäongelmia, että saa nähä pystyykö laskemaan.Vieläkö Bode Miller mukana?
Joko Kalle Palander on sammunut, kun ei näy paikan päällä.Tabletilta Linnan juhlia ja läppäriltä syöksylaskua Beaver Creekistä. Aika kiva.
Joko Kalle Palander on sammunut, kun ei näy paikan päällä.
Sievinen kuulemma matkalla myös.@Harzan Tuleeko Mietaa vielä, kiinnostais tietää et vieläkö se sadasosan tappio harmittaa
”Ja sitten tulevatkin @Moderaattorit Turengista katkeamattomana virtana.”Sitten kun minä olen presidentti niin selostajat:
"Tässä onkin se jatkoajan legendaarisen läpän kirjoittaja.. Ja sieltä saapuu bännimestari... Tuolta tunnistan tutun vänkääjän löylyhuoneelta... Ja nyt kättelemässä itse sir Bond."