Siis oliks toi se jäbä mäkkärin mainoksista? Joo vois kyllä suunnata energiansa muualle, kun ei tosta laulamisesta oikein tuu mitään. Olkoon miten hyvän mielen ukko tahansa.En hänen musiikistaan niin välitä yhtä kappaletta lukuunottamatta, mutta Ege Zulu on kyllä hyvän mielen ukko.
Se on K-U-K-A!En tiennyt ennen tätä iltaa ketä on Miriam Bryant, purkanjauhaja.
Behmiä ei tuntunut oikein nappaavan.
Sophomore jinx?
Olisiko käynyt niin, että sitä breikattiin isosti 2023, vallotettiin nuo samat lavat jo vuosi sitten ja nyt tultiin vain tekemään tilaustyö ilman sen kummempaa intohimoa.
Juha Tapio, Anssi Kela…. Odottaako Kaija vielä vuoroaan keittiön puolella?Ei jumalau.... Seuraavaksi Kaija Koomainen kolmen naisen yhtye voimaantumassa tekoälyllä väsätyillä sanoilla.
Kaija Koomainen olisi kyllä erinomainen artistinimi. Saa käyttää.Ei jumalau.... Seuraavaksi Kaija Koomainen kolmen naisen yhtye voimaantumassa tekoälyllä väsätyillä sanoilla.
Kaija ryhtyi yrittäjäksi, hän on nyt Kaija Kookauppias.Kaija Koomainen olisi kyllä erinomainen artistinimi. Saa käyttää.
Mutta oliko tää sun ensimmäinen rodeo?Juu tuota, toi häkkilintuilu ei ollut ihan minun makuista musisointia. Kaikella rakkaudella.
On sama jäbä. Itse kuuntelen musiikkia laidasta laitaan painottaen progeen, mutta tämä silti kuulostaa hyvältä ja hauskalta:Siis oliks toi se jäbä mäkkärin mainoksista? Joo vois kyllä suunnata energiansa muualle, kun ei tosta laulamisesta oikein tuu mitään. Olkoon miten hyvän mielen ukko tahansa.
Piti juuri kirjoittaa, että tuolle tukalle voisi tehdä jotain. Yksi kunnon tuulen hönkäys ja koko otsa on paljaana.Oliko Kekäläisen tarpeen alkaa kasvattaa partaa juuri nyt.
No jos tulevaisuuteen pitää katsoa näiden jatkojen kautta, niin menetin just viimeisenkin toivoni.Linnan juhlien jatkojen keveys ei itsessään ole huono asia, mutta suuri kontrasti syntyy, kun verrataan siihen arvokkuuteen, joka näkyi esimerkiksi veteraanien haastatteluissa.
Ehkä se on hyvä, ettei itsenäisyyspäivä ole enää pelkkää melankoliaa. Tulevaisuuteen pitää katsoa.
Ei lähtenyt. Yhtyelaulu stemmoineen ovat lähellä sydäntä, mutta tuo oli liian jankkaavaa ja pelkistettyä minun makuuni. Anna Puu olisi voinut laulaa tuon yksin. Tai Ylioppilaskunnan ulvojat ilman mikrofoneja ja korvamonitoreja vielä monipuolisemmin. Mutta vaihtelu virkistää!Juu tuota, toi häkkilintuilu ei ollut ihan minun makuista musisointia. Kaikella rakkaudella.