Linnan juhliin menossa?Itse matkustan poikkeuksellisesti Helsinkiin tänä vuonna viettämään itsenäisyyspäivää.
Eiku Helsingin IFK:n peliin huomenna. Mukavampi mennä jo tänään Helsinkiin kun on vapaata.Linnan juhliin menossa?
Tuli mielikuva Finlandia-vodkasta, kun vielä korkkasit. :)Päivä korkattu Finlandialla
Tajusin saman 0.5s vastaus napin painamisen jälkeen. Jää vodkat alkon hyllylle, äsken cittarista 0.0% kuohujuoma tarttui mukaan.Tuli mielikuva Finlandia-vodkasta, kun vielä korkkasit. :)
Olen huolissani Suomen maakuvasta, kun viattomia lukukinkereitä tollai keskeytellään.Oodissa tilanne päällä.Tilanne päällä Oodissa
Suomi juhlii tänään itsenäisyyttään. Ilta-Sanomat seuraa päivän tapahtumia ja raportoi niistä hetki hetkeltä.www.is.fi
Kun Suomi täytti 100 vuotta vuonna 2017 ja olin Kiinassa opettamassa englantia, itsenäisyyspäivää juhlistettiin kutakuinkin korkkaamalla Finlandia-vodkaa suomalaisen opiskelijaporukan kesken. Tänään olen itse melko kuivin suin, ehkä juon illalla yhden juhlaoluen.Tajusin saman 0.5s vastaus napin painamisen jälkeen. Jää vodkat alkon hyllylle, äsken cittarista 0.0% kuohujuoma tarttui mukaan.
Nyt voi katsoa kirjan eri luvut jaksoittain areenasta.Miksi Areenan luku maratonissa ei pääse kuin 4h taaksepäin?
Kiinnostaisi yön tapahtumat, eritoten Metsa Manin lukuvuoro :D
Miksi Areenan luku maratonissa ei pääse kuin 4h taaksepäin?
Kiinnostaisi yön tapahtumat, eritoten Metsa Manin lukuvuoro :D