Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kalle Rovanperä poikaystävänsä kanssa.
Onko Pena Matikainen koskaan ollut Linnassa? Mä häpeän, jos ei.
"Linnaan" oli lähellä päätyä joskus.
Mietin et onkoha jollaki sellaset käärijähihat tuolla, mut olikin jo tukka!Toinen Käärijä?
Ei kun se olikin Randy Marsh.Katoin samaa
Joo, tosi outoja nimiä kuten Wilma Murto, Kalle Rovanperä tai Käärijä.
Rovanperä ei lähde näiltä kutsuilta ilman daamia, nuori maailmanmestari tsekkipiiskalla on kuumaa kamaa.
Kerro lisää? Oliko Väyrynen?Eikös joku jatkislainen postannut tänne suoraan Linnan kättelyjonosta muutama vuosi sitten tai jotain sinne päin?
Karjalainen aikoinaan järjesti äänestyksen "kaikkien aikojen karjalaisesta" ja Pena hylättiin jonkin älyttömän syyn takia. Saatanan tunarit.Onko Pena Matikainen koskaan ollut Linnassa? Mä häpeän, jos ei.
"Linnaan" oli lähellä päätyä joskus.
Wilma näyttää että miten vaihdekeppiä kuuluu käyttää?Voisi kysellä Wilman seipäiden jäykkyyksistä
Mieti millainen tuuri sulla on käynyt, kun tällä kertaa nuo selostajat näyttävät tuntevan lähes jokaisen suomalaisen jopa Mikkelin koirakennelin pitäjää myöten, ja ei itse tarvitse tuntea ketään.Johan tästä kohta joutaa löylyyn, yhtäkään hiipparia en ole vielä tunnistanut. Toisaalta joku kioskinpitäjä Inarista tai hitsauspajan johtaja Maskusta ei niin julkisuudessa olekaan.
Karjalainen aikoinaan järjesti äänestyksen "kaikkien aikojen karjalaisesta" ja Pena hylättiin jonkin älyttömän syyn takia. Saatanan tunarit.