Lintilän Mika tekaisee varmasti hauskan.Sanna ja Olavi -kasku tulossa 3...2...1...
Lintilän Mika tekaisee varmasti hauskan.Sanna ja Olavi -kasku tulossa 3...2...1...
Pakko jo nyt kysyä kun tästä jauhetaan monta sivua täällä eli kuka tuo oikein on?Olisi kiva kuulla mitä tämä tulevaisuuden tähtimuusikko ajattelee tästä haastattelustaan. Kuitenkin yhdeksän vuotta vanha haastis. Surullista kyllä, jollei ole ajatusmaailma tästä yhtään kehittynyt. Jollain tietoa, että miten on biisinsä kansaan uponnut?
Tää on epäironisesti hyvä kappale.
Emäntä kovasti houkutellu lähtee johonkin taas keikalle, Arppa meni nyt kyllä listan keulille.Kannattaa ehdottomasti perehtyä Arpan tuotantoon enemmän. Todella hienoja biisejä ja hyvä meininki.
Pakko jo nyt kysyä kun tästä jauhetaan monta sivua täällä eli kuka tuo oikein on?
Oon mä juonuu viinii join me in death.Eiks tää oo HIMin Join Me in Death?
Hyi saatana. Tulipa jotenkin paha olo kun tuota katsoi.En pysty enää katsomaan tätä. Varmaan on pojan vanhemmat ja varsinkin isovanhemmat hänestä ylpeitä.
Olisi siteerannut Tamia, niin olisi 11 poeng.Sexmane siteerasi Timo Jutilaa ohimennen.
10 poeng.
Ei taida tietää millainen meininki jossain Amerikan mustien gospel-kirkossa on.Vieressä istuva kumppani tiivisti jatkot:
"Ihan kuin kirkossa olisi"
Liitolle pohdinnan paikka.Helmarit ja Gasellit mainittu, mutta ei Leijonia.
Pohdinnan tulos: Lisää katsomolohkoja Onnisille.Liitolle pohdinnan paikka.
Olen sanaton tästä viestistä. Et ole ilmeisesti Marzia aiemmin nähnyt/kuullut.En luvannut turhia, kohta Marzi raiskaa kaikkien aikojen parhaan kotimainen teoksen. Miksi?