Miksi minä olen elänyt sellaisessa uskossa, että Saulilla on joku nyrjähdys päässä joskus käynyt ja kannattaisi Lukkoa?Sale on lisäksi Jokereiden kannattaja.
Miksi minä olen elänyt sellaisessa uskossa, että Saulilla on joku nyrjähdys päässä joskus käynyt ja kannattaisi Lukkoa?Sale on lisäksi Jokereiden kannattaja.
Täytyy saada kurvia sorjan paikalle.Erika Vikman ei oikein sovellu tämmöiseen juhlaan. Behm takaisin, kiitos!
Mitäs perkele nää Illat ja Behmit on voittanu, häh? Eivät oo mitään muuta tehny ku persettä nuollu. Ja nuorilta vieny rahat.Eihän tuo vielä mitään. Nykäsen Matin koko tuotanto käsitteli häntä itseään.
Vikman laulaa kylläkin Cicciholina.Cicciolina! Tää biisi on omistettu Jatkoajalle.
Minä opetin Behmiä, mutta Behm ei oppinu.Mitäs perkele nää Illat ja Behmit on voittanu, häh? Eivät oo mitään muuta tehny ku persettä nuollu. Ja nuorilta vieny rahat.
Siinäpä se syy miksi Dannykin hänet heivasi ja siirtyi nuorempaan.Ei saisi ulkonäköä arvostella, mutta jos pitäisi arvata niin luulisin Vikmania vanhemmaksi kuin 30-vuotiaaksi.
Soinihan on myös Lukon miehiä ja valitsi Perussuomalaisten värit heiltä.Lukon.
Fakta.
Mutta missä Vainio ja Cruz?
MusiikkipalkintojaMitäs perkele nää Illat ja Behmit on voittanu, häh? Eivät oo mitään muuta tehny ku persettä nuollu. Ja nuorilta vieny rahat.
Totta. Minä voisin siirtyä Behmiin.Siinäpä se syy miksi Dannykin hänet heivasi ja siirtyi nuorempaan.