Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Kuinkahan monta kertaa Väyrysen Paavo on miettinyt kättelyn hetkellä, että minun kuuluisi olla sinun paikalla.
No milloin se Kekkonen nyt presidentin virasta jäikään pois.Kuinkahan monta kertaa Väyrysen Paavo on miettinyt kättelyn hetkellä, että minun kuuluisi olla sinun paikalla.
Joko Tami meni?
Eikai kenelläkään ole mitään Sykköä vastaan.Ei minulla ole mitään Sykköä vastaan. Hän on mikä on. Vaikken mitään muodista tajuakaan, osaa Sykkö kertoa hyvin asuista, niiden suunnittelijoista sekä myös vieraista.
Edellinen kättelyseremonia linnassa oli kolme vuotta sitten, mutta silti tämä näyttää niin tuiki tutulta, että välivuodet ovat kuin pois pyyhittyjä.
Ei tuossa auta jäädä selostajilla kovin pitkäks aikaa tavailemaan, että kuka siellä on kättelyvuorossa kun koko ilta tulee.
Se on adjutantta.Hei, nainen tommosena taustapönöttäjänä, mitä tää nyt on?
Nimenomaan sama pitkävetinen show, mutta kuin ei taukoa olisi ollut lainkaan.Edelleen yhtä pitkästyttävää
Phil Foden kyselee Qatarista, että onko hänetkin kutsuttu näihin pirskeisiin?
Vuonna 2024 on vihdoinkin Paavon vuoro.Kuinkahan monta kertaa Väyrysen Paavo on miettinyt kättelyn hetkellä, että minun kuuluisi olla sinun paikalla.