No katsellaan mihin Jarkon ruuti riittää. Minua hämää nyt se, että pääministeriksi on tarjolla Sanna Marin, joka on syntynyt 1985. Sinä vuonna mie täytin 12. Sanna siis käytti vaippoja vielä kun mie yläasteella soitin bändeissä, dokailin, pääsin poikuudestani... Ja nyt tuo pikkutyttö päättää minunkin elämästäni kohta. Tätä on vaikea hyväksyä. Vähän sama on kyllä tapahtunut jo urheilussa. Lätkää kun aloin seuraamaan, Leijonissa pelasi isäni ikäiset. Nyt siellä pelaa poikani ikäiset.
Antaisitko Sannalle ekana iltana? Mie ehkä en, haluaisin tietää onko tunne todellista vai himoitseeko se vain vartaloani.Sanna Marin kuulemma ollut tuo tissin vilauttaja. Tai joku sen tapainen nimi. Olisi ehkä sittenkin pitänyt katsoa.
Mulla on joku sellainen vasen luonteessa, että haluan aikuisten hoitavan asiat. Ja aikuiset siis on vanhempia kuin minä. Helvetisti hämmästyttää, että nyt jopa pikkusiskoani nuoremmat hoitaakin asioita. Osaako ne? Onko niillä kokemusta elämästä? Onko ne laskeskelleet, että jos mie nyt ostan makaronipussin ja syön sitä kolme päivää, niin onko mulla varaa ostaa maitotölkki perjantaina? Etuoikeutettujen perheiden kakaroitahan nämä kaikki on. Valta periytyy. Ois ihan kiva nähdä joskus vallan kahvassa joku, joka on nukkunut keräyspaperilaatikossa. Ehkä se ymmärtäisi.Siis Jarkko Elorannan ruutihan riittäisi vaikka mihin. Fiksu, koulutettu ja sosiaalinen mies, hyvä esiintymään. Ihan uutta aaltoa ay-liikkeessä. Demareilla olisi siinä kultakimpale, jos Jarkko lähtisi politiikkaan enemmänkin. Mutta ei taida lähteä.
Minä olen lähes yhtä vanha kuin sinä, hyvä palstaveli. Mutta jostain syystä minua ei ahdista nuori pääministeri. Minä toivon tälle vain kaikkea parasta. Elämän täytyy mennä eteenpäin. Se menee joka tapauksessa, halusin tai en. Siksi minä yritän pysyä siinä mukana, edes vähän sätkiä ja sinnitellä.
Jos Sanna Marinista tulee pääministeri, minä olen iloinen ja toivon hänelle onnea ja menestystä.
Antaisitko Sannalle ekana iltana? Mie ehkä en, haluaisin tietää onko tunne todellista vai himoitseeko se vain vartaloani.
Kulmunilla on kyllä isommat hinkit. Vaikka se yrittääkin pukeutumisellaan kätkeä niitä. Ehkä ei halua tulla esineellistetyksi.Sannalla on nätti naama ja hyvä kroppa. Panisin ihan miten puolin vaan.
"Kuka ei kuulu joukkoon"Ylen äänestä paras puku -äänestys: 50 mammaa ja SEBASTIAN TYNKKYNEN.
Harmi kun enemmän vähemmän legendaarinen IRC ei oo voimissaan. Siellä ois jo gigoittain kuvamateriaalia siitä kuka vilautti ja miten ja miksi on ylipäätään TISSIT MAINITTU.Siis kuka näytti tissit?
Kulmunilla on kyllä isommat hinkit. Vaikka se yrittääkin pukeutumisellaan kätkeä niitä. Ehkä ei halua tulla esineellistetyksi.
Antaisitko Sannalle ekana iltana? Mie ehkä en, haluaisin tietää onko tunne todellista vai himoitseeko se vain vartaloani.
No onhan se.Sanna Marin, haluaisin panna sinua takaapäin. Haluaisin läpsiä sinua takapuolelle ja pitää pitkistä hiuksistasi kiinni.
Ei ne tissit kaikkea ratkaise. Minusta Sanna on hotimpi.
Tässä on kyllä paras työhakemus pitkään aikaan. Ellei natsaa, vika on vastaanottajassa.Tuleva pääministeri Sanna Marin. Voisin panna teitä. Joskus olemme tavanneet, silloin te olitte aloitteleva poliitikko ja minä olin vain kiimainen toimittaja, joka etsi ilmaista viinaa ja pillua.
Jos pääsisi takaapäin vetämään. Teillä on pitkät hiukset, niistä voisin ottaa kiinni. Uskon että näin voisin tuottaa teille enemmän nautintoa kuin tylsä miehenne, jolla on omat kiireensä. Minä olen valmis ihan milloin tahansa, ajan Arkadianmäelle tosi nopeasti. Mulla on turbo-Volvo.
En ole demari, mutta olen hyvä rakastaja.
Mieti, mihin on tultu. Tässä fantasioidaan seksistä pääministerin kanssa.
Sannassa on se joku tyhjyys silmissä. Kun se katsoo A-studion toimittajaa ja vastaa ohi kysymyksen. Onko se replikantti? Onko se vain valmennettu hyvin? Älyääkö se edes mitä ympärillä tapahtuu, vai toistaako se vaan Antin mantraa?
Politiikka on epäilyttävää kaikissa muodoissaan. Sannan voisi pelastaa siltä, onhan se ihan näpsäkkä pimu.
Ensimmäisen feminismiä edustavan (vai feministiä) paheksuntaa odotellessa.Tuleva pääministeri Sanna Marin. Voisin panna teitä. Joskus olemme tavanneet, silloin te olitte aloitteleva poliitikko ja minä olin vain kiimainen toimittaja, joka etsi ilmaista viinaa ja pillua. Nyt te olette pääministeri, minä olen edelleen pillun- ja viinanhimoinen toimittaja.
Jos pääsisi takaapäin vetämään. Teillä on pitkät hiukset, niistä voisin ottaa kiinni. Uskon että näin voisin tuottaa teille enemmän nautintoa kuin tylsä miehenne, jolla on omat kiireensä. Minä olen valmis ihan milloin tahansa, ajan Arkadianmäelle tosi nopeasti. Mulla on turbo-Volvo.
En ole demari, mutta olen hyvä rakastaja.
Eli tämä kaikki tähtää siihen hetkeen, jolloin sinä ja Sanna köllöttelette raukeina presidentinlinnan makuuhuoneen vuoteella?Sanna on koulutettu. Se tekee kaiken tietoisesti. Minusta Sanna esiintyy ihan helvetin hyvin. Kaikki menee putkeen.
Eli tämä kaikki tähtää siihen hetkeen, jolloin sinä ja Sanna köllöttelette raukeina presidentinlinnan makuuhuoneen vuoteella?
Muista. Jos tämä toteutuu, joudut kättelemään ihan Porvoon mitalla.
Luultavimmin kuitenkin Sannaa ei kiinnosta pätkääkään Jatkoajan rumat mutta silti kasvottomat runkkarit. Eiköhän sillä ole 183-senttinen ja 78-kiloinen (pelkkää lihasta) jäbä joka on yhtä lailla herkkä ja maskuliininen. Syö sushia ja poronkäristystä, tykkää kaikista joukkueista koska harmittaa nähdä kenenkään häviävän, kuuntelee ABBAa ja Eva Dahlgrenia, lukee Kunderaa ja Isabel Allendea, katsoo Titanicin joka vuosi uppoamispäivänä ja Sanna on sylissä. Sipsien kanssa vaan perusdippi ettei tule allergioita.
Näen sieluni silmin tämän keskustelun.
Nummenkallio: - Sanna. Haluatko saada maailman parasta seksiä?
Sanna: No en.
Nummenkallio: Hyvä. Sittenhän sie voit lähteä mun mukaan.
Hieno ihminen päässyt vähän juhlimaan. Pienikin vika riittää, kun se on päässä. VMP.