Sieppi on tuolla pöydän alla polvillaan.
Seuraaviin Linnan juhliin voidaan jatkoihin hankkia soittamaan Slipknot ja jokainen sivistynyt pelle, joka koittaa käyttäytyä asiallisesti, niin niskapers-otteella isoista ovista ulos. Appelsiini- sekä muut vitun mansikkaboolit ovat vain hinteille ja teinitytöille. Pöytään vain yhtä boolia, kossuboolia, joka on sitä itseään.
Rupesi kerrankin tapahtumaan. Perjantai ja kaikki.
Onks siin muitakin kuin Roope ja JonJon? Mitään muita bändin jäsenii ei näy ikinä missään muualla kuin keikoilla.Roope ja sen kahdeksan tasa-arvoista pelleään. Jännä juttu että silti Roope aina edustaa kaikkialla.
Vittu että tämä Roope Salminen on vastenmielinen jätkä. Pistelinko vois mennä sitä tirpasemaan.
Paikkana Nosturi, ilta loppuu näyttävään Wall Of Deathiin.
Haber laulaa itsenäisyyspäivänä Hollywoodin vuoristoista ja kuinka ei haluaisi niiden luota lähteä. Ei ehkä ihan sovi itsenäisyyspäivän tunnelmaan, mutta kuka minä olen tuomitsemaan.
Onko yhtyä silloin tasa-arvoinen jos sen nimessä on vain yhden henkilön nimi? Roope Salminen ja Koirat kuvastaa hyvin bändin arvoasteikkoaRoope ja sen kahdeksan tasa-arvoista pelleään. Jännä juttu että silti Roope aina edustaa kaikkialla.
Oli kyllä tollanen laahaava ja hidas tempoinen versio. Biisihän on nopeempi oikeesti.Melkoista unilääkettä nää Hollywoodin hillssit.
Taisit päästä jo lööppeihin..Keksikääs mulle täällä linnassa joku juttu minkä toteutan. Haluan päästä Iltasanomien lööppeihin :D Tylsää, kun kaikilla puhelimet kädessä tai jauhetaan tylsistä asioista porukassa. Jee.
Haber laulaa itsenäisyyspäivänä Hollywoodin vuoristoista ja kuinka ei haluaisi niiden luota lähteä. Ei ehkä ihan sovi itsenäisyyspäivän tunnelmaan, mutta kuka minä olen tuomitsemaan.