Itsenäinen Suomi 90V 6.12.2007

  • 4 169
  • 39

scholl

Jäsen
Kaverini joka ei pidä Joulua eikä omia synttäreitään yhtään minään, järjestää aina itsenäisyyspäivän aattona muutamalle kaverille kunnon päivällisen joka totta kai aloitetaan Marskin ryypyllä. Sitten laitetaan Finlandia soimaan taustalle ja syödään hyvin ja ravitsevasti marsalkan valvovan silmän alla.

Tuo on hyvä perinne. Siis itseasiassa perinteenä jopa hienompi juttu kuin itse asia. Kokoaa ystävät yhteen etc.

Rasittavaa se, että monelle on niin tärkeätä keksiä joka vuosi tavallaan hienompi tapa juhlia ja sitten kysellään monet viikot, että minne aiot mennä etc.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään kaverilla Itsenäisyyspäivän Huostaanotto, huomenna krapula ja vapina. Tylsä juhla, mutta onhan vapaapäiväkin riittävä syy juhlia.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Joka päivä on itsenäisyyspäivä! Perkele, ei ne äijät siellä rajalla sen takia luotia sylkenyt, että nykyiset velttoperseet pääsisivät vetämään tänään ja/tai huomenna viinaa hyvällä omallatunnolla.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Joka päivä on itsenäisyyspäivä! Perkele, ei ne äijät siellä rajalla sen takia luotia sylkenyt, että nykyiset velttoperseet pääsisivät vetämään tänään ja/tai huomenna viinaa hyvällä omallatunnolla.
Kyllä sylkivät.

Ne äijät siellä rajalla sylkivät luotia sen takia, että nykyiset velttoperseet pääsisivät vetämään tänään ja/tai huomenna viinaa hyvällä omallatunnolla.

Ja ne äijät siellä rajalla sylkivät luotia sen takia, että Peet ja TOJ:t voisivat julkisella keskustelupalstalla ylistää Venäjää ja vähätellä suomalaisuutta, suomalaisten saavutuksia ja koko Suomen itsenäisyyttä.

Ne äijät siellä rajalla sylkivät luotia sen takia, että Suomi olisi vapaa maa, jossa eriävästä mielipiteestä tai huonosta työmoraalista ei joudu vankileirille tai seinää vasten.

Lakki päästä.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Huominen kuluu penkkiurheilun parissa. Kahden aikoihin menen ensimmäisen kerran katsomaan jääpalloa. Otteluna on JPS-Veiterä. Illalla on vuorossa JYPin A-nuorten ottelu Pelicansia vastaan.
 

Vesku

Jäsen
Pidämme huomenna itsenäisyyspäivänä kavereiden kanssa itsenäisyyspäiväjuhlat. Valmistamme hyvää lihaa perunoiden kera ja otamme hieman alkoholia. Pukeudumme tyylikkäästi ja jossakin vaiheessa otamme jo legendaariseksi muodostuneen minuutin asennon ja laulaa lurautamme Maamme.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Hyvä SUOMI ja hyvää itsenäisyyspäivää myös jatkoaikalaisille!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Hyvä SUOMI ja hyvää itsenäisyyspäivää myös jatkoaikalaisille!

Samoin. Oikein loistavaa itsenäisyyspäivää kaikille!

Oma päivä on tässä kulunut Tuntematonta katsellessa ja pipareita leipoessa. Kohta herkullinen ja maittava ateria. Illempana sitten saunaan ja muutama olut ja sitten ainakin jollakin tavalla paraatia ja juhlia seuraillen.

Mutta vielä kerran hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa kaikille ja suuri kiitos sotiemme veteraaneille!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä vietin Isänmaan syntymäpäivää äidinäitini kanssa.

Ensin menimme Mummun kotikirkkoon Itsenäisyyspäivän jumalanpalvelukseen. Sen jälkeen siirryimme Hämeen Linnan kupeeseen seuraamaan Itsenäisyyspäivän paraatia. Sieltä menimme paikallisen sotaveteraanien kuntoustuslaitoksen juhliin. Lopuksi kävimme sytyttämässä kynttilät äidinisäni haudalle.

Oli todella hienoa, vaikkei sää suosinutkaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! Oli herkkää herätä aamulla itsenäiseen Suomeen. Täällä ovat asiat hyvin, mutta paremminkin voisivat olla.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Gradua yrittänyt koko päivän vetää kasaan (homma etenee), kalsarikännit siinä sivussa. Vaimo ja muksu juhlivat tuossa kivenheiton päässä minun vanhempieni luona, kun itse olen kotona. Mulla on kiva päivä ollut.
 

jonsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse katsoin tänään Talvisodan päiväsellä ja illalla vähän noita linnan juhlia.

Hyvää itsenäisyyspäivää ja...

KIITOS SOTIEMME VETERAANEILLE!
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuuntelen Irwinin - Juhlavalssia, juon kylmää Koffia ja nautin olosta saunan jälkeen. Perisuomalaiseen tapaan siis. Seuraavaksi funtsin ottaisko pienet tumut ja lähtis kaupungille kuppilaan, kas siinäpä vasta pulma. Hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekkin!
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen juopotellut eilisillasta (5.12), mutta niin kai olisin tehnyt ilman itsenäisyyspäivääkin, jos vain vapaapäivät olisivat osuneet kohdalleen.

Linnanjuhlat katselin ja huomenna katselen sen paremman Tuntemattoman Sotilaan. Taustamusiikissa olen suosinut suomalaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös