Kyllä käy kateeksi tuota Rinkelinmäen uudistettua jäähallia. Kaikki on laitettu uusiksi mediakuutiota myöten. Päähallin vieressä on harjoitushalli jossa voisi pelata jopa mestistä 700 hengen katsomolla. Kyllä se vaan on niin, että tällä hetkellä porilaiset syö kakkaa.
Täysin samaa mieltä. Halli on kyllä aikansa elänyt. Eikä kaupunki edes varmaan harkitse halliin minkäänlaista remonttia. Toki siihen tarvii Ässeinkin panostaa, mutta kun hallin omistaa käsittääkseni Porin kaupunki niin kyllä kaupungin pitäisi sille jotain edes tehdä. En tiedä muistanko oikein, mutta eikös Jypin kotiareenan remontointiin kaupunki tullut mukaan jollain summalla. Jos joku tietää tarkempaa tietoa niin vastausta tulemaan.
Kyllä tämä ihmetyttää että kaupungin päättäjät rakennuttavat yli 15 miljoonan uimahallin ja luultavan varmaa on se että ihmiset jotka käyvät uimassa eivät sitä käyntimaksuillaan tule maksamaan takaisin. Tarkoitan siis sitä et luulen että osa tulee veronmaksajien maksettavaksi. Itse en käy uimassa joten olen väärä henkilö sanomaan tähän enempää.
Eikö kaupungin olis syytä jo herätä. Raumalla on uudistunut halli. Sama koskee Jyväskylää ja nyt sit viimeisenä Hämeenlinna. Mestiksessä Sport on satsannut hallin viihtyisyyteen ja samoin Tuto jossa on sm-liigaan tasoa edellyttävä halli. Mitä tekee Porin kaupungin päättäjät. Siellä muun muassa kaupungin eräs puolue tappelee keskenään. Ei hyvää päivää mitä touhua. Kaupunginjohtaja ja eräs valtuutettu. Nyt olis korkea aika herätä. No tämä politiikka ei ole minun juttuni joten en ota enempää kantaa tähänkään. Tällä vauhdilla tulee käymään tosi kylmät Ässille jos ei ala tapahtumaan mitään muutosta. Saataisiin edes junnuille harkkahalli niin sekin olis loistava juttu. Totuus on kuitenkin se että Isomäen jäähallikin tarvii ehostusta ja mahdollisimman pian. Eletään takaperin eli ollaan menossa kohti 70 lukua kun muilla liigapaikkakunnilla eletään vuosilukua 2008. Tämä on vaan täyttä totta.
Toivotaan että valtuustoon pääsisi nuorempaa henkilöä jotta tapahtuisi jotain järkevää.