Seisomakatsomosta taas en näe kunnolla, kun tuota vartta ei ole siunaantunut yli 180cm.
Mitäs tekosyitä täällä viljellään, minä olen jämptisti 170cm ja ihan hyvin olen seisomakatsomosta nähnyt jo viidentoista vuoden ajan, mitä olen peleissä käynyt.. itse asiassa, kun mietin niin istumassa en ole ollut koko tuona aikana kuin varmaan 20-30 kertaa. Oma katsomokäyttäytymiseni ei silti muutu sen puoleen, olenko seisomassa vai istumassa.. minulla on istuessakin rasittava tapa pompata seisomaan kun tulee jokin äkillinen pelitilanne, johon reagoin ikään kuin "selkäytimestä". Voin siis yhtä hyvin seisoa jo lähtökohtaisesti :D
Mutta eihän kannattajia voi arvottaa sen mukaan missä katsomossa he ovat, tai minä viikonpäivänä he suostuvat kannustamaan joukkuetta eniten. Jokainen valitsee omaan tilanteeseensa/persoonaansa sopivan vaihtoehdon, ja onhan jokainen joka tiensä lehtereille löytää jo itsessään varmasti arvokas Ässille. Jos se päivä koittaa että niitä omiakin lapsia joskus on, niin heitä peliin tuodessa väitän että minut löytää visusti istumasta..
Silti on se niin hienoa, että Porissa on tämä seisomakatsomo/lauantai-ilta kombon kaltainen kulttuuri, koska se on ainutlaatuinen koko valtakunnassa ja siksi juuri se voimavara joukkueelle onkin. Voin nimittäin vakuuttaa, että esimerkiksi Hämeenlinnan kuuluisa "sikakatsomo", eli paikallinen seisomakatsomo, on Isomäen rinnalla pelkkä vitsi..