Päättyneen kauden loppuunmyydyissäkin peleissä seisomakatsomon alimmassa kolmanneksessa oli väljähköä. Seisomakatsomon kapasiteettia voisi jopa nostaa sadalla tai kahdella.
Tämä asia ei ole yksistään Ässien päätettävissä, vaan siihen tarvitaan myös turvallisuusviranomaisten lupa.Seisomakatsomon kapasiteettia voisi jopa nostaa sadalla tai kahdella.
Eipä siellä kovin täyttä tällä kaudella ollut vaikka halli oli loppuunmyyty. Alhaalla on 90% otteluissa enemmän tilaa kuin ylhäällä.
-06 & -13 oli täyttä, mutta kyllä silloinkin pääsi röökiltä palatessa omalle paikalleen.
Itseänikin kiinnostaisi, miten akustiikka toimii konserttiolosuhteissa? Jos homma toimii ja tappiota ei tule, niin uutta live-iltaa vaan järkkäämään.
Tämä nyt on vain mielikuva, koska en ole kummemmin ajatellut koko asiaa, mutta muistelisin että talvella seisomakatsomossa toppatakki päällä alkoi hiki valumaan runsaastikin. Joten jos itse pääsisin huomenna paikalle, pitäisin vaan sen hupparin päällä :)Millanen lämpötila hallissa on katsojilla tuon rempan jälkeen? Tarkeneeko hupparilla vai pitääkö vetää takkia päälle ulkolämpötilasta riippumatta? Viime kaudella en päässyt käymään ollenkaan kotipeleissä ja huomenna olisi tarkoitus tulla katsastamaan Jukurit-matsia.
Hallin lämpötilahan ainakin ennen remonttia oli ihan täysin kiinni siitä kuinka paljon paikalla oli yleisöä.
.
Mun mielestä tämä ei pitäis olla sellainen juttu, mistä edes tullaan vinkkaamaan, vaan automaattisesti joku rotihan näissä pitää olla. Kyllä sen nyt tietää, että 5-10 peliä kaudessa hallilla käyvä katsoja jonottaa suoraan, niin kuin muutkin jollei heitä toisin ohjeista.Tuo jonottaminen on kyllä persiistä. Sama juttu Porissa kuin Raumalla. Jono tehdään suoraan myyntitiskin perään. Eikö siihen saisi jotain lentokenttä-tyylistä siksak-aitausta, että jonot eivät veisi koko käytävää. Tästä asiasta olen reklamoinut Raumallekin mutta siellä nyt Rahalaa ei semmoinen kiinnosta. Ehkä Porissa voisi kiinnostaa, jos joku siitä vinkkaisi.