Mikähän ajatus on vaihtaa vain ylin rivi uusiin penkkeihin?
Vaikka henk.koht olen s-ryhmän vankkumaton vastustaja, täytyy nyt kuitenkin vinkkinä todeta, että Ässä(S-ryhmä) - areena varmasti olisi luonteva ja luonnollinen ihmisten puhekieleen.
Kyllä mä uskon vakaasti siihen, että hallia tullaan aina kutsumaan tuolla alkuperäisellä nimellä, myydään nimi sitten kenelle tahansa. Onneksi. Olen kyllä todella positiivisin mielin seurannut ässien ympärillä tapahtuvasta pöhinästä. Markkinointiosasti lienee herännyt talviuniltaan, halliremppa etenee, ja jengikin näyttää kohtuullisen hyvältä. Kyllähän tässä kelpaa syksyä odotella.Tulee hallinne nimeksi mikä vain, niin älkää nyt hyvät porilaiset ja muut kutsuko sitä muuksi kuin Isomäeksi.
Tuskin kukaan näin tuleekaan tekemään, esim. Kuopion halli tunnetaan Niiralan monttuna eikä Trust Kapital Areenana, ja Oulun halli on Raksila eikä Oulun Energia Areena, vaikka se hallin virallinen nimi onkin. Kun on tuntenut Isomäen (tai minkä vaan muun) jäähallin koko eliniän aikana yhdellä nimellä, ei sitä helposti muuksi vaihda kielenkäytössään.Tulee hallinne nimeksi mikä vain, niin älkää nyt hyvät porilaiset ja muut kutsuko sitä muuksi kuin Isomäeksi.
Tulee hallinne nimeksi mikä vain, niin älkää nyt hyvät porilaiset ja muut kutsuko sitä muuksi kuin Isomäeksi.
Siis ei sitä mihinkään ole siirretty, samassa paikassa metsässä se on kuin ennenkin. Sen metsän voisi kyllä pistää siitä hallin edustalta matalaksi, mutta jutun perusteella ei tule tapahtumaan. Sääli, sillä urheilukekus kokonaisuuden yleisilme paranisi huomattavasti kun Isomäkikin tulisi esiin sieltä synkän kuusikon takaa.Voiton Kivi on siirretty tylysti syrjään remontin tieltä, nähtäväksi jää pysyykö "kivi metsässä" vai pääseekö takaisin hallin edustalle....
Jep, kyllä sitä metsää siellä riittää ihan tarpeeksi muutenkin. Miksei vain voisi vetää ns. julkisivun edestä metsän pois, ja näin näkymä olis varmaan hienompi kauempaakin. Toisinaan, melkosesti olisi hommaa (rahanmenoa) siinäkin metsän kaatamisen jälkeen.Sen metsän voisi kyllä pistää siitä hallin edustalta matalaksi, mutta jutun perusteella ei tule tapahtumaan. Sääli, sillä urheilukekus kokonaisuuden yleisilme paranisi huomattavasti kun Isomäkikin tulisi esiin sieltä synkän kuusikon takaa.
Siis ei sitä mihinkään ole siirretty, samassa paikassa metsässä se on kuin ennenkin..
Eli C-katsomo tulee ylettymään tuonne patalogon puolivälin paikkeille
Pölyisiä läikkiä on koko sivun matkalla, joten lasketaanko lippaa siis koko matkalta. Se olisi loistoveto, saataisiin kaivattuja istumapakkoja lisää ja katsomo näyttäisikin paremmalta. Itse olin siinä käsityksessä, ettei muihin katsomoihin kosketa kuin uudistuvaan kaupunginpuoleiseen päätyyn. Jos näin tehdään, niin eipä tuonne seisomaan juuri enempää menisikään kuin tuo alennuksella myyty määrä.Tästä kuvasta saa vähän käsitystä miltä seisomakatsomo tulee näyttämään. Nuo pölyiset läikät seisomakatsomossa ovat kohdat joihin tulee C-katsomon lipan pidennyksen uudet kannatintolpat. Eli C-katsomo tulee ylettymään tuonne patalogon puolivälin paikkeille. Ennenkään pelikello ei ole seisomakatsomon yläosaan näkynyt, mutta nyt ei senkään vertaa kun mediakuutiokin on ilmeiseti jatkossa korkeammalla. Siksi toivottovasti tuonne lipan alle tulisi jotain pikku screenejä.
Pölyisiä läikkiä on koko sivun matkalla, joten lasketaanko lippaa siis koko matkalta. Se olisi loistoveto, saataisiin kaivattuja istumapakkoja lisää ja katsomo näyttäisikin paremmalta.