Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Eihän a-katsomossa ole ollut kaikki penkit noitä kääntyviä?
A-katsomon alaosassa on ollut muovi - istuimet, ylhäällä kääntyvät.
Eihän a-katsomossa ole ollut kaikki penkit noitä kääntyviä?
Oon jo kauan miettinyt, josko noi ruskeet mainoslaidat puretaan ja muutenkin katsomo tulisi lähemmäs kenttää? Se käytävä siinä esim. B-katsomon edessä on turha ja vie tiettyä tiiviyden tunnetta pois. Olisi nimenomaan hienoa että yleisö olisi lähempänä peliä.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.771982159501304.1073741836.119865028046357&type=1 Tossa linkkiä kuviin remontin aloituksesta. Laidat purettu, penkkejä revitään pois ja taustoja maalataan.
Oon jo kauan miettinyt, josko noi ruskeet mainoslaidat puretaan ja muutenkin katsomo tulisi lähemmäs kenttää? Se käytävä siinä esim. B-katsomon edessä on turha ja vie tiettyä tiiviyden tunnetta pois. Olisi nimenomaan hienoa että yleisö olisi lähempänä peliä.
Samaa olen itsekin aina ihmetellyt, että miksi päätykatsomon edessä on turhaa tilaa ja miksi on yleensäkään käyntiä B-katsomoon alakautta.
Kyllä tuo noita poistumisia ja liikkumisia aika paljon helpottaa. Pitää muistaa myös mahdolliset hätätilanteet. Olen ylipäätään sitä mieltä ettei Isomäessä juuri ylimääräistä tai turhaa tilaa ole. Ahdasta on ja lisää vaan pitäisi ottaa tilaa pois. En ihan ymmärrä.
Samaa olen itsekin aina ihmetellyt, että miksi päätykatsomon edessä on turhaa tilaa ja miksi on yleensäkään käyntiä B-katsomoon alakautta...
Uskoisin, että kysymys on viranomaismääräyksistä, katsomosta täytyy olla tietty määrä poistumisteitä hätätilanteita varten.
Uusimman aikataulun mukaan valmista pitäisi olla 2016 tammi-helmikuussa. Hyvä uutinen mikäli aikataulua on pystytty kiristämään niinkin paljon, toivottavasti kuitenkin remontin laadusta ja laajuudesta tinkimättä.
Saattaa hyvin ollakin syynä, mutta tästäkin ongelmasta olisi päästy paremmalla suunnittelulla. Nyt tätä virhettä on vaikeampi korjata ja siihen tuskin ryhdytään tämän ladon elinkaaren aikana. Porissa tätä katsomoiden vientiä kauas on harrastettu jo ennen jäähalliakin, ehkä parhaimpana esimerkkinä stadion ja takasuoran katsomo. Sielläkin käynnin katsomoon olisi voinut ohjata takakautta.
Mistä nämä tiedot aikataulun aikaistumisesta? Eikö samasta paikasta sitten saanut tietoa siitä, että onko jotain muutoksia tosiaan tullut vai onko muuten vain pystytty suunnittelemaan aikataulun kiristämistä?
Tietoa Navetan remontista. Ei siinä taida mitään uutta olla.
Porin t - Uutiset - Tiedote halliremontista
Täytyy nyt tällanen tänne pystyttää, kun ei ollut vielä. Hallia kunnostetaan kokoajan tavoitteena saada kunnon liigahalli, joka pärjää vertailussa muille. Remppaa on jo tehty ja tullaan tekemään läpi kauden ilmeisesti. Kyllä mekin vielä tuon joukkueen arvoinen halli saadaan!
Nyt kiinnostaisi vain muuten nähdä miltä sisällä näyttää tällä hetkellä. Kai sieltä joku päivä kuvia alkaa sadella.
EDIT: onko nuo sini- ja punaviivat jo oikeassa paikassa? Entäs mitä siniviivoja tuolla vaihtoaition alla on ollut, kaukalo ollut joskus vähän enemmän tuolla kaupungin päässä?
Jos nuo ovat vanhoja viivoja vaihtoaition alla, niin eihän nuo kentällä olevat voi vielä uusia olla. Sellainen ajatus itsellä. Tai toki jos ovat vain vedetty merkiksi uusille viivoille tuohon betonille, ja sitten onkin pitänyt siirtää viivoja metrin Raumantien suuntaan syystä tai toisesta. Toisaalta mun mielestä ne on jo niin paljon enemmän keskikentällä seisomakatsomoa katsoessa, että voisivat hyvin olla uusia.
Jos nuo ovat vanhoja viivoja vaihtoaition alla, niin eihän nuo kentällä olevat voi vielä uusia olla. Sellainen ajatus itsellä.
Mukava nähdä konkreettisesti, että työt on saatu käyntiin.
Yksi asia mietityttää eli se, että eikö uusittuun modernimpaan halliin muka vaihdeta muovituolien tilalle kunnon pehmustettuja penkkejä?