Iso Kala

  • 4 888
  • 17

KEspoo76

Jäsen
Suosikkijoukkue
BLUES
Nyt voisi vaikka haaveilla vahvistusta ensi kaudelle nimeltä Mariusz Czerkawski. Montreal osti sopimuksen ulos eli Crisu sun pitäis vähän odottaa ja toivoa ettei muut NHL seurat ole kiinnostuneita tästä mailavirtuoosista ja lätkäistä hänelle mukava paperi allekirjoitettavaksi. Myönnetään että tämä ei ole realistinen hankinta mutta voihan sitä näin kesähelteillä vähän haaveillakin
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Joo, eihän tossa ole kuin se vika että sentteriä ja pakkia/pakkeja tuo kokoonpano huutaa huomattavasti enemmän kuin laituria. Mutta mikäs siinä, mun puolesta kiinni vaan. Taitaa mies kuitenkin pelailla ensi vuonna Ruotsissa...
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Nikkepä sen tuossa sanoikin:
1.)Blues hakee ensisijaisesti nyt puolustajia
2.)seuraavana hankitalistalla on sentteri
3.)Marius päätynee n. 98%:lla varmuudella Djurgårdeniin

.... harmi sinänsä
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Viestin lähetti Jippii
Toivottavasti ei ainakaan enää hyökkääjiä hankita! Niitä on jo ihan tarpeeksi..

No, jos on joku todella hyvä hyökkääjä vapaana, en näe syytä miksei häntä hankittaisi Bluesiin. Mutta jos pitää hyvästä puolustajasta / hyökkääjästä valita, niin eiköhän Blues mieluummin pakin hanki.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tämä kala voidaan ainakin unohtaa. Marre ilmoitti äskettäin ruotsalaismedialle että jatkaa NHL:s ssä ainakin yhden kauden verran. NHL-uran jälkeen Djurgården ei ole poissuljettu vaihtoehto, Czerkawski ilmoittaa.

Kun kerran pääsin vauhtiin niin todettakoon että Peter Aholalla on ongelmia olkapään kanssa ja joutuu huilaamaan koko kauden. Ura saattaa jopa olla vaarassa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Tosin aika kornia puhua Aholasta "Iso Kala"-nimisessä ketjussa, mutta eiköhän Bluesissa tehdä joku kuntoutusohjelma omalle pojalle. Ylönenkin tuli samat suunnitelmat mielessä Bluesiin viime vuonna.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Cosmo
Tosin aika kornia puhua Aholasta "Iso Kala"-nimisessä ketjussa, mutta eiköhän Bluesissa tehdä joku kuntoutusohjelma omalle pojalle. Ylönenkin tuli samat suunnitelmat mielessä Bluesiin viime vuonna.

Cosmo heittää sitten provoa useammassa ketjussa. No, kyllähän Cosmo sen entisenä Blues-kannattajana tietää ettei Bluesin tulla muun kuin rahan tai jonkun tällaisen kuntoutussyyn takia. Itse asiassa Kohn tai-mikä-se-tusinatsekki-olikaan tulee tänne ensi kaudeksi vaan kuntouttamaan itseään.

Btw, Cosmo, missä tämä suosikkijoukkueesi HIKF pelaa? En ole ennen kuullutkaan...
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Nikke
Cosmo, missä tämä suosikkijoukkueesi HIKF pelaa? En ole ennen kuullutkaan...
Vaikka en ole Cosmo, niin annan vihjeenä että kysy Saukkosen Mikalta. HokiNait kun kertoi tuloksissaan juhlallisesti HIKF:n tuloksen...
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti JanJ
Vaikka en ole Cosmo, niin annan vihjeenä että kysy Saukkosen Mikalta. HokiNait kun kertoi tuloksissaan juhlallisesti HIKF:n tuloksen...

Mitämitä, eikös se ollut HIGK, jonka tuloksista AnuTV kertoi?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viestin lähetti Cosmo
Tosin aika kornia puhua Aholasta "Iso Kala"-nimisessä ketjussa, mutta eiköhän Bluesissa tehdä joku kuntoutusohjelma omalle pojalle. Ylönenkin tuli samat suunnitelmat mielessä Bluesiin viime vuonna.

Kyllä minun mielestä Aholaa voi ainakin IFK kautensa perusteella kuvailla "isoksi kalaksi", koska hän on iso ja hänen pelailua voisi hyvinkin kuvailla lahnan makoiluksi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Ck
Kyllä minun mielestä Aholaa voi ainakin IFK kautensa perusteella kuvailla "isoksi kalaksi", koska hän on iso ja hänen pelailua voisi hyvinkin kuvailla lahnan makoiluksi.

Heheh, koukkuja väisteltiin menestyksekkäästi ja suu kävi kuin rannalle ajautuneella ahvenella. Yleisö katseli joka matsissa haavi auki kun mies kiersi verkkoja kuin tyhjää vain.

Suosikkijoukkeeni HIKF pelaa MS-liigassa. Saukkonen tietää varmasti asiasta. Lindegren varmaan myös.
 
Viimeksi muokattu:

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ck
Kyllä minun mielestä Aholaa voi ainakin IFK kautensa perusteella kuvailla "isoksi kalaksi", koska hän on iso ja hänen pelailua voisi hyvinkin kuvailla lahnan makoiluksi.

Meno oli Turussa sitten toista luokkaa, nimittäin minun mielestäni Petsku oli TPS:ssä pelatessaan hyvä. Ei kauheasti pahaa sanaa hänestä, ja ottaisin vaikka takaisin Palloseuraan, jos a) mies olisi hyvässä kunnossa, b) meillä ei olisi jo pakisto täynnä.

Hieman tuo Aholan siirto Tepsiin taannoin ihmetytti, mutta pelaamisellaan vakuutti ainakin minut riittävästi.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Todettakoon nyt vielä selvyyden vuoksi että Petsku Ahola ei todellakaan ole iso kala mielestäni, pikemminkin iso urpo. En vaan katsonut asiaa uuden ketjun arvoiseksi vaan laiskuuttani pistin tähän ketjuun. Kun kerran modeille kelpasi niin luulisi asian sopivan myös tuuliviiri-Cosmolle.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Blågula
Todettakoon nyt vielä selvyyden vuoksi että Petsku Ahola ei todellakaan ole iso kala mielestäni, pikemminkin iso urpo. En vaan katsonut asiaa uuden ketjun arvoiseksi vaan laiskuuttani pistin tähän ketjuun. Kun kerran modeille kelpasi niin luulisi asian sopivan myös tuuliviiri-Cosmolle.

Joojoo, mulle kelpaa mikä vaan. Kyllä mä oon sen verran oppinut, että tällä osastolla isot kalat on tosiaan ollut yleensä Isoja Kaloja eikä mitään isoja urpoja!

Mitähän Mette tykkäisi mun uudesta lisänimestä?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Cosmo
Joojoo, mulle kelpaa mikä vaan. Kyllä mä oon sen verran oppinut, että tällä osastolla isot kalat on tosiaan ollut yleensä Isoja Kaloja eikä mitään isoja urpoja!

Mitähän Mette tykkäisi mun uudesta lisänimestä?
Mette-Maarit on kuulemma myös tätä petturiporukkaa.

Isoista urpoista en tiedä, mutta Iso-D tiettävästi seuraa tarkaavaisena tuuliviiren seuraavaa liikettä. Pysyykö se edelleen rauhattomana?
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti KEspoo76
Nyt voisi vaikka haaveilla vahvistusta ensi kaudelle nimeltä Mariusz Czerkawski. Montreal osti sopimuksen ulos eli Crisu sun pitäis vähän odottaa ja toivoa ettei muut NHL seurat ole kiinnostuneita tästä mailavirtuoosista ja lätkäistä hänelle mukava paperi allekirjoitettavaksi. Myönnetään että tämä ei ole realistinen hankinta mutta voihan sitä näin kesähelteillä vähän haaveillakin

Czerkawski jatkaa kaikesta huolimatta NHL:ssä, paluu New Yorkiin ja Islandersiin on nyt sitten varmaa.

ESPN juttu
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti Juhaht
Mitämitä, eikös se ollut HIGK, jonka tuloksista AnuTV kertoi?

Kyllä! HIGK on tv:n urheilu-uutisissa silloin tällöin vilahtava huippujoukkue, joka kerää ainakin minulta sympatiapisteet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös