Iso käsi korjaa nimiä pois HIFK:lta

  • 707
  • 4

Pazman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, NuPS.
Mielestäni Kautonen on ihan hyvää liigatasoa. Etenkin ilolla on tullut seurattua kuinka hän pelaa ulos vastapuolen kärkikarvaajan. Siinä olisi mallia monelle muullekin.
<BR>
<BR>Huckon ja Tuomisen suhteen olen samaa mieltä. Nykykiekko perustuu jo niin paljon tiiviiseen puolustukseen, ja juuri sillä osastolla HIFK:lla on ollut suuria vaikeuksia parina viime kautena.[addsig]
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, että Aki Tuominen palaisi Ahmoihin. Hyvinkääläisryhmä tarvitsisi juuri kiekollista puolustajaa - ja mestistasolla Tuominen sitä on.
 

jerry

Jäsen
Eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että Kautonen jatkaa. joo, tiedän että tässä kommentissa ei ole mitään järkeä, mutta olen vain niin onnellinen, kun tämä kyseinen kostaja ei \"pelaa\" enää Lahdessa.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo Huckosta olen täysin samaa mieltä,että ulos vaan. On ollut käsittämättömän huono vahvistus koko kauden. Mutta mitä tulee Velluun niin kaverilla on ifk kilven muotoinen sydän eikä sitä niin vain korvata. Ei meinaan ole noita kotimaisia puolustajia niin saatanasti tarjolla. Mut jos löytyy jotain parempia pakkeja niin siitä vaan.
<BR>
<BR>Ja sit tapaus Tuominen:
<BR>Eli kaverillahan on oikeesti potentiaalia eli luistelee tosi hyvin ja laukaus on hyvä. Eli edellytykset on ok. Noh tällä hetkellä kaveri on oikea mr.katastrofi en minä sitä kiellä. Eli minä antaisin vielä mahdollisuuden kaverille kehittyä ens kaudella uusien valmentajien alaisuudessa sillä ei Aki voi olla kovinkaan kallis pelaaja. Jos homma ei toimi niin laitetaan se johonki divari seuraan.
<BR>
<BR>Meinaan mikään ei oikeesti osaa vituttaa enempää kuin se et hukataan joku todellinen helmi. Ei Aki tietysti vielä niin kovin helmeltä vaikuta mut kaverissa on potentiaalia tulla vaikka uudeksi Timoseksi (Oho tulikohan sanottua pahasti).
<BR>
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös