Pientä ajankulua kuluneeseen kauteen tarjoaa Jatkoajan peliraportit ja UusiRauma... Tulee oikein hyvä mieli :D
Ismo Lehkosen kommentteja alkukaudella
- Vierasotteluksi ja kauden ekaksi peliksi taso oli yllättävän hyvä. 12.9. Ässät-Lukko 2-1
- Saimme siinä vähän tasoitusta kun Ojanen oli poissa, ja se ehkä nosti hieman itseluottamusta ja uskalsimme pelata. Mielestäni ansaitsimme nuo pisteet, vaikka jännäksi lopussa menikin. 18.9. Tappara-Lukko 3-4
- Viime vuonna saatiin vieraspeleissä keskimäärin 11-12 kahden minuutin jäähyä. Nyt vain 7, joten viime vuoden luvuista on tultu huimasti alaspäin. 23.9. Pelicans-Lukko 2-1
-Toi viimeinen erä oli sitä mitä me haluttais pelata. Meillä on taitoa pelata hyvin, mutta tänä päivänä puolustussysteemit ovat kaikkilla niin kurinalaisia, että pitää pystyä suoraviivaistamaan sitä. Pitää pystyä parantamaan maskipelaamista ja kutien pitää olla paljon laadukkaampia, Lehkonen mietti. 26.9. Lukko-Saipa 3-1
- Meidän pelisysteemi ei tunne käsitettä "annetaan kiekko yhdellä kosketuksella pois". Olemme kehittäneet tätä prosessia jo kaksi vuotta, mihin kuuluu olennaisena osana koko kentän prässääminen. 28.9. Kärpät-Lukko 2-2
- Puheväleissä tai ei, tuo taso, millä Torkki röyhi tänään, riittää mulle. Mua kiinnostaa vain se, mitä kaukalossa tapahtuu, kommentoi Lehkonen mediassa esille ryöpsähtänyttä välirikkoa. 7.10. Lukko-Tappara 2-4
-Lukon valmentaja Ismo Lehkonen oli tyytyväinen joukkueensa taisteluun, mutta oli hieman ihmeissään aneemisesta alusta. 9.10. Lukko-HPK 2-1
- No niin, tulihan se päivän Torkkikin sieltä. Heh, odottelinkin jo tätä. Mutta vakavasti puhuen, mulle riittää se, että tuolla kaukalossa tapahtuu. Paskapuuhastelu pois, muuten mun kans on lirissä. Torkkihan oli tänään kuin tiikeri. 11.10. JYP-Lukko 5-3
- Tämä oli enemmän tai vähemmän virkamiestapahtuma ja se minua ärsyttää jääkiekkotapahtumassa. Maksavalle yleisölle ei saisi missään nimessä esittää virkamieskiekkoilua, ja tämä oli sitä, latasi Rauman Lukon päävalmentaja Ismo Lehkonen keskiviikko-illan ottelun jälkeen. 29.10. Jokerit-Lukko 2-0
Petri Vehanen (90,8) on liigan toiseksi huonoin ykkösvahti tilastoissa. Vehasta tuurannut Antti Jokela (90,3) ei tällä hetkellä näytä ratkaisulta. ------- Uusi Rauma ------- 25.10.2003
Lehkonen Niskalasta 21.10.2003:
Niskala on pelillisesti Euroopan mittakaavassa aivan huippupakki. SM-liigan nykyinen pelityyli vaan ei sovi hänelle täysin, sillä mailapuolustaminen on niin helppoa ja hän kärsii siitä. En puhu pelkästään tästä pelistä vaan koko liigasta yleensä. Jos hän pääsisi liikkumaan ilman, että maila on jatkuvasti kainalossa, niin tulokset olisivat vielä parempia, Lehkonen innostui kehumaan suojattiaan ja samalla hieman kritisoimaan liigan linjaa.