Korjatkaa jos olen väärässä, mutta olen elänyt käsityksessä, että KooKoo olisi jo aikaisemmin tänä vuonna ollut yhteydessä Lehkoseen sumpliessaan valmentajakuvioitaan käynnissä olevalle kaudelle? Tai todennäköisesti on ollut yhteydessä, mutta siis ihan tositarkoituksella. Tuli vain mieleen, että oliko Vladon potkujen takana enemmän Ismon tuleminen saataville valmentajamarkkinoilla vai olisiko Kolekin halloween ollut yhtä synkkä joka tapauksessa? Poikkeuksellinen peliliike KooKoon johtoportaalta ja vaikuttaa ainakin toistaiseksi jopa onnistuneelta sellaiselta.
Toivotaan, että Lehkonen tuo ennen kaikkea suoraviivaisuutta tuohon KooKoon peliin. Kiekolliseen kontrolliin pyrkiminen on kunnioitettavaa ja tuolla nykyrosterilla sen pitääkin olla tavoitteena, mutta ei itsetarkoituksena kuten Kolekilla tuntui olevan. Joukkue on pelannut parilla viime kaudella töykeästi alle potentiaalinsa ja usein tuntui, että pisteet tulivat enemmän valmentajasta huolimatta kuin hänen ansiostaan eli siinä mielessä potkut olivat ihan aiheelliset, en vain itse uskonut että niitä annettaisiin. Silti henk.koht. ei mitään Vladoa vastaan, vaikka varmasti osa tästä vastustuksesta jounsi juurensa miehen ei-välttämättä-niin-helposta persoonasta. Kuitenkin onnea jatkoon miehelle, vaikke ei Kouvolassa onnistunutkaan. Tätä oppositiota taisi olla jonkin verran katsomon lisäksi myös kopissa ainakin, jos muistelee mm. ex-pelaajien "Pelaaja1: Tätä ei toivoisi edes pahimmalle vihollisellekaan (saanut kiekon suuhunsa) - Pelaaja 2: Ai et edes Vladolle?"-juttuja. Eipä Lehkosestakaan mikään välttämättä helppo kuva ole jäänyt, mutta ilmeisesti kuitenkin hieman enemmän "pelaajien valmenta" kuin edeltäjänsä, jonka takia muutamaa ihan potentiaalista kiekkoilijaa ei taideta mustaoranssissa paidassa nähdä.