Ismo Kuoppala Bluesiin

  • 7 629
  • 31
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Blues ja Charleston Chiefs!
Oltiinkohan me Juvii katsomassa samaa peliä!?

Aivan mahtava avaus Ikeltä. Syrjäytti Eskelisen. Säälittävää, että Ike saa loppukaudesta 6te, Leija-Eskelinen 60te.

Hyvä Ike, hyvä Kiekko-Espoo!
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä, Ismo oli aivan huikea. Pikkukikkaa jatkuvasti ja varmaa kiekollista peliä + useita kiekonriistoja ja riistoihin päätyneitä pikkutaklauksia. Jos joku sen tasoitusmaalin olisi eilen tehnyt, niin Ismo. Taitaa olla uusi kulttipelaaja kehittymässä. Pitäkää Määttänne, mä luotan Ismoon.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ismo pelasi eilen todella hyvän pelin. Aivan loistava hankinta!
 

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Ihmetyttää, että mies on pelannut kuluvalla kaudella Kiekko-Vantaalla, sillä Kuoppalahan on hyvää liigatasoa. Eilen jo ensimmäisessä vaihdossa teki hyvän syötön. Samoin pitkä syöttö Semille vastustajan päätyyn oli komea. Kerran taisi laukoakin, eikä huono laukaus ollut. Hyvää peruspeliä muutenkin.

Pelasi hyvin ja oli mielestäni näkyvin pakki Bluesissa. Pelkäsin jotain avutonta paniikkihankintaa, mutta Ismo oli ilmeisesti katsastettu jo aikaisemmin.
 
Viimeksi muokattu:

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
tapio kirjoitti:
KIITOS... repesin... Huhujen mukaan Robert Salo on nähty hallin käytävillä.

Pakko heittää vielä tähän, että myös Pasi "the slap shot" Heinistön, Jordan Karakarvildisifin ja Timo "hujoppi" Nykopin voisi houkutella takalinjoille isoilla euroilla....
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sori sydäreistä, mutta Jatkoajan juttu Kuoppalasta. Täytyy sanoa että samaa mieltä olen kolumnistin kanssa. Tosin eipä noi sm-liiga seurat muutenkaan mielestäni hirveesti noista pelaajien uran lopettamisista mesoa. En kyllä aina ymmärtänyt jengin Ismo-vastaisuutta, mutta itse ainakin toivotan mr. "spin o rama":lle hyvät jatkot! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös