IS: Entinen jokeripuolustaja jäi kiinni dopingista

  • 4 765
  • 32

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sergei lienee sarkasmin mestari mutta logiikassa on hiukan parantamisen varaa.

Totta kai kaikki Jokerikannattajat yhdistävät Rob Cowien nimenomaan Jokereihin, tuskin kukaan miestä edes tietäisi ilman puolikasta kautta Jokereisssa. Sen takia tämä ketju on se oikea paikka asiasta keskustella, eikä mikään "muut kiekkosarjat" umpisuoli. Tällaisia, entisten pelaajien vaiheista kertovia juttujahan liikkuu muissakin seuraketjuissa aika paljon.

Ilta-Sanomat on kuitenkin toinen juttu kuin Jatkoaika. Valtakunnallisen lehden sietäisi olla varovaisempi siinä kuinka otsikoida uutisia, kun kaikki lukijat eivät välttämättä tunnista otsikosta kuin kaksi sanaa. Tätä lienee kuitenkin turha toivoa, kun se nyt ei iltalehtien toimittajien ns toimituksellisiin periaatteisiin lainkaan kuulu.

Ja tämä koko keskustelu tietysti osoittaa ettei suomalaisessa jääkiekossa todellakaan mitään tapahdu juuri nyt.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Asia selvä - logiikassani aukkoja

Mielestäni tässä nyt ei pureuduttu siihen ajatukseen, että on turha parkua iltapäivälehdistöltä moraalia miksi Cowie yhdistetään Jokereihin, kun asiasta keskustellaan Jokeripalstalla. Jos Jokeri-fanielle Cowie on tuttu ainoastaan Jokereista, sama määre koskee koko kiekkoa seuraavaa yleisöä. Suomessa asuu korkeintaan kolme ihmistä, jotka tietävät Milanon lätkäjoukkueen nimen. Noin 5,2 miljoonaa suomalaista on kuullut Helsingin Jokereista. Samalla tavalla voidaan kritisoida miksi Ilta-Pulu uutisoi seuraavalla tavalla ”Entinen ministeri ahdisteli lentoemäntää”. Miksi kertoa että kyseinen ahdistelija olisi entinen kansanedustaja ja samalla leimata kansanedustuslaitosta? Eikö olisi paljon parempi kertoa, että kuusamolainen Hake Oy Ab:n varatoimitusjohtaja ahdisteli lentoemoa? Kumpikohan otsikko kiinnostaa kansaa enemmän? Lehtien funktio on myydä lehtiä ja sitä edesauttavat raflaavat otsikot.

Muu Kiekkokeskustelu on siis perseenreikä/umpisuoli. Äkkivilkaisulla sieltä löytyy ”Ketola valmentamaan Itävaltaan.” , ”Suomalaisille tuttuja siirtoja” , ”kadonneita ässäjunnuja”, ”Lehterä/Virtanen Venäjälle” ”Ilveksen AP Selin SapKon valmentajaksi” , ”kadonnoita tpsjunnuja”. Totta, olen hyvin pahoillani avaamastani ketjusta sinne. En voinut mitenkään tietää että Milanon Vipersin puolustajan – jolla muuten ei ole mitään tekemistä Jokerien kanssa – dopingkäry ei kuulu. Ilmeisesti minua ei kutsuttu näiden kolmen ihmisen, jotka tietävät Milanon lätkäjoukkueen nimen järjestämään joukkokokoukseen.

Minua ei koko asia edes kiinnosta niin paljoa – vedin vaan herneet nenään Vakion ja Sam #9 vittuilusta kuitenkin täysin validiin pointtiin. Perusteeksi vittuiluun ei mielestäni riitä, että Muu Kiekkokeskustelu on umpisuoli, jossa kukaan ei käy.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ehkä tähän saakka turhin ja tyhjänpäiväisin ketju tai ei siis ketjun aihe vaan sen sisältö. Kommando pelasi Jokereissa ja jäi kiinni kaman käytöstä. What? Tarvitaan vähintään antijokerfanclubin vuosikokous, jotta tästäkin saadaan joku "Harkimo on huora"- ketju.
Mä näin muuten Karalahden kuppilassa. Kivittäkää Kara.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti PeteX
Tarvitaan vähintään antijokerfanclubin vuosikokous, jotta tästäkin saadaan joku "Harkimo on huora"- ketju.
Oliko tuo tiukka analyysi tämän ketjun tähänastisesta saldosta vai enemmänkin visio mihin tämä ketju on ajautumassa näillä vuorovaikutustaidoilla?

Ensimmäinen vaihtoehto se ei voi varmaankaan olla. Eikös tämä ketju lähinnä sisällä Jokerifanien itkua Ilta-Sanomien järjestelmällisestä mustamaalauksesta, jonka tehtävänä on ainoastaan myrkyttää kansan mieli Hjallis Harkimo-vastaiseksi ja pidemmällä tähtäimellä Jokeri-imperiumin lamaannuttaminen. ”Ne jyrää meitin”.

Antijokerfanclubin vuosikokous ei ole tässä ketjussa esiintynyt kuin Flintstonen mielikuvituksessa.

Joo, alkaisipa pian Pitsiturnaus, että voitaisiin taas puhua jääkiekosta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Asia selvä - logiikassani aukkoja

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Muu Kiekkokeskustelu on siis perseenreikä/umpisuoli.

Niin, näitähän ei edes toisiinsa voi verrata. PReikä on ihmiselle hyvin tarpeellinen, jopa elintärkeä. Umpisuoli nyt vain on siellä jäänteenä...

Että silleen...
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Jopa Veijo Perusinsinööri on sivunnut aihetta viikolla :

Sitten viikon lätkäjuttu. HBL:n toimittaja näki kun Kirkkonummella koira hyökkäsi pienen luistelijatytön päälle ja puri tätä. Nuori jääkiekkoilija löi koiraa mailalla päähän niin että tyttö pelastui ja koira kuoli. Toimittaja kysyi pojalta, pelaako tämä Kirkkonummen Salamissa. Poika vastasi kieltävästi, ja toimittaja kysyi samaa IFK:sta. Poika vastasi siihenkin ei ja totesi pelaavansa Jokereissa,

Tähän toimittaja: "Voi harmi, otsikko "Salamien sankari pelasti tytön", tai " IFK:n hengenpelastaja" olisivat tuntuneet hyvältä, nyt minun täytyy laittaa "Jokeriraggari tappoi koiran".
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Asia selvä - logiikassani aukkoja

Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
.
Minua ei koko asia edes kiinnosta niin paljoa – vedin vaan herneet nenään Vakion ja Sam #9 vittuilusta kuitenkin täysin validiin pointtiin. Perusteeksi vittuiluun ei mielestäni riitä, että Muu Kiekkokeskustelu on umpisuoli, jossa kukaan ei käy.

Voi hellanlettas sentään. Vai vittuilen minä? No anteeksi kauheasti. Etkö tosiaankaan tajunnut pointtiani? Toistit näemmä saman virheen vielä uudestaan.

Sinä olet nyt jo kaksi kertaa todennut, että Jokeri-FANIT avasivat ketjun täällä. Sen avasi yksi ainoa Jokeri-fani. Hänkin on jo selittänyt asian omalta osaltaan.

Eipä tosiaan taida lätkässä mitään tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Sergei_Krivokrasov
Antijokerfanclubin vuosikokous ei ole tässä ketjussa esiintynyt kuin Flintstonen mielikuvituksessa.

Näinhän mä nimenomaan väitän, eikö totta? Mä sanoin että Jokereiden mainitseminen lehden otsikossa dopingin yhteydessä saattaa johtaa mielikuviin jossa doping ja Jokerit yhdistetään. Ja kunhan tuo keskustelu lätkästä ja dopingista taas viriää niin katsotaan pysyykö tämä tapaus siellä Italiassa tapahtuneena vai yhdistyykö se Jokereihin. Silloinhan se nähdään oliko mun visio tuulesta temmattu vai ei.

PS. Kerrotko lisää mun mielikuvituksesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös