Viestin lähetti stiflat
Kyllä, neljäs kerta tulossa itselleni.
Jonottamaan taas maanantaina 1.11 ajoissa.
Welldonen mukaan Olympiastadion on koko kesän remontissa.Viestin lähetti pernaveikko
Eikö Maiden vedä Suomessa Stadikkaa täyteen vai johtuuko paikan valinta lähestyvistä yleisurheilun MM-kisoista?
Maiden ei missään tapauksessa (siis mielestäni) vedäViestin lähetti pernaveikko
Eikö Maiden vedä Suomessa Stadikkaa täyteen vai johtuuko paikan valinta lähestyvistä yleisurheilun MM-kisoista?
Viestin lähetti Timi
Mitä mitä mitä... miksi Maiden ei tule taaskaan tännepäin? Reilu vuosi sitten näin Maidenin täällä livenä, mutta tälläkään kertaa Maiden ei tänne asti vaivaudu. Voi hemmetti! Tuo olisi kyllä hienoa nähdä livenä...
Viestin lähetti Timi
Mitä mitä mitä... miksi Maiden ei tule taaskaan tännepäin? Reilu vuosi sitten näin Maidenin täällä livenä, mutta tälläkään kertaa Maiden ei tänne asti vaivaudu. Voi hemmetti! Tuo olisi kyllä hienoa nähdä livenä...
Viestin lähetti The_Trooper
Ratuaneidon foorumilla ollaan puhuttu tästä jo moneen kertaan ja sieltä voi saada ihan hyödyllistä tietoakin.
Viestin lähetti The_Trooper
Tällä ketjullahan juuri puhutaan siitä ,että maiden tulee suomeen. Ei jummarra nyt ollenkaan mitä mies höpöttää
Ilmeisesti(?) Megadeth on varmistunut johonkin suuremmalleViestin lähetti Taito-Ojanen
Toivottavasti puheet Megadethin lämppäriroolista pitävät kutinsa, sillä silloin olisin onnesta ymmyrkäisenä.
Viestin lähetti wade
Nyt ei ymmärrä mitä tuo mies tarkoittaa?
Miten niin ei tule tänne asti ja missä on tänne?
Viestin lähetti yellow
Mahtavatkohan soittaa pelkästään niitä vanhoja biisejä? Itse luulen kyllä, että pari-kolme uudempaakin vetoa settiin mahtuu. Itse ajattelisin jotain seuraavanlaista settiä:
The Ides of March
Wrathchild
The prisoner
Children of the damned
Revelations
No more lies
Wasted years
Prowler
Running free
The phantom of the opera
Number of the beast
Iron Maiden
The trooper
Fear of the dark
Hallowed be thy name
Killers
Run to the hills
Viestin lähetti stiflat
Ilmeisesti(?) Megadeth on varmistunut johonkin suuremmalle
ulkoilmafestarille lämppäriksi (Paris??), mutta tuskin tullaan tuon
kokoista nimeä näkemään Suomessa. Tietenkin toivon hartaasti
että näin ei olisi.
Viestin lähetti yellow
Miten tuolta Hartwallin yläkatsomosta mahtaa keikka näkyä?