Ipppk!

  • 10 652
  • 75

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
ilkka club

Vieläkös löytyisi tilaa yhdelle Ilkka fanille. Tahtoo mukaan Ilkka clubiin.
 

194800

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPV
Tahtoo myös mukaan.
Nimimerkillä: "kausikortilla jo kahdesti kusetettu"
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki tähän mennessä tulleet hakemukset ovat olleet plusmerkkisiä kuin SaiPan talous pelaajakauppojen jäljiltä. Eli yhtäkään ei olla evätty IPPPK:n kunnianarvoisesta jäsenyydestä. Perustajajäsenenä olen ottanut valtuudet hyväksyä hakemukset kaikessa koreudessaan joten tervetuloa vaan! Lisää jäseniä otetaan vastaan, liittymisen takaraja on 17.9. 2024 joten aikaa on.

Tässä vaiheessa olisi kuitenkin tärkeää valita seuraavat henkilöt:

-IPPPK:n pj

-IPPPK:n vara pj

-IPPPK:n sihteeri

Rahastonhoitajaa ei tarvita, sen homman hoitaa sujuvasti juhlakalu eli Ilkka Suuri Ensimmäinen itse. Tuo rahamassien verraton vaalija ja kukkaronnyörien kiristäjä sekä tilinauhojen katkoja!

Ehdotuksia hyvät IPPPK:laiset!
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Penailu waara!!

Huhut kertovat, että The Ili Ensimäinen on taas tehnyt taskulaskinpuhelimellaan peliliikkeitä. Ei ole tiedossa mitä on tapahtunut, mutta se on jotain ennenkuulumatonta penailupiireissä. Voisko tämä olla se hetki, jolloin Ilkka nousee penaksi Penan paikalle? Johtokunta! Laittakaa rattaat pyörimään! Käskyttäkää alaisianne! Tämä on mahdollisuus iskeä!

Omat ehdokkaani IPPPK:n hallitukseen voitte lukea tästä ketjusta. Mutta pääasia on, että aloitetaan nopea toiminta!
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Re: Penailu waara!!

Viestin lähetti Morrison
Huhut kertovat, että The Ili Ensimäinen on taas tehnyt taskulaskinpuhelimellaan peliliikkeitä. Ei ole tiedossa mitä on tapahtunut, mutta se on jotain ennenkuulumatonta penailupiireissä.

Mitä, mitä mitä on tapahtumassa? Onko Ilkan casio seonnut ja näyttää negatiivista luku? Onko golf-osake laskenut? Onko Ilkka myynyt koko kisapuiston? IPPPK:n agentit liikkeelle, välittömästi ja raporttia pöytään!
 

Aksu

Jäsen
Kerhotila

Koska halliremontin yhteydessä on vaara menettää osa Saipalaisuutta ja Ilkan aikakautta niin ehdotan, että arvoisa klubimme hankkii kerhotilaksi seisomakatsomon päädyn työmaaparakit, tai ainakin toisen. Ne edustavat puhtaimmillaan sitä esteettistä kauneutta ja älyllistä riemua, jota meille päämiehemme Ilkka ensimmäinen antaa. Emme saa antaa kulttuurihistoriallisen katastrofin tapahtua. Olen jo kiinnittänyt kettingit jalkaani ja olen valmiina uhmaamaan puskutraktorien ylivaltaa mikäli aate niin vaatii.
 

TeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat menee kaakonkulmalle
Re: Kerhotila

Viestin lähetti Aksu
Koska halliremontin yhteydessä on vaara menettää osa Saipalaisuutta ja Ilkan aikakautta....

Mielestäni Ilkan aikakaudessa on jotain minkä menettämistä en surisi lainkaan.... ;-)

Noh, asiaan... Aksun idea on hyvä. Perinteitä pitää vaalia ja historiansa tuntea. Nämä parakit todellakin edustavat 1990- ja 2000- luvun "Kaarnalaisuutta" parhaimmillaan, niitä ei saa missään tapauksessa hävittää. Tarvittaessa olen valmis uhmaamaan puskutraktoreita muiden IPPPK:laisten rinnalla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Kerhotila

Viestin lähetti Aksu
Olen jo kiinnittänyt kettingit jalkaani ja olen valmiina uhmaamaan puskutraktorien ylivaltaa mikäli aate niin vaatii.
Aitoa asennetta! Kessi elää ja voi hyvin! Kannatetaan ehdottomasti, pidetään aktivistiperinnettä yllä. Se on katoavaa kansanperinnettä kuten lahot jäähallit ja kaarnalaivat.

Heti huomenna ja kahlitsemaan itseään Kisapuistoon. TeePee on jo siellä.

Niin ja tervetuloa IPPPK:n vara pj:ksi Aksu.
 

Vaicci#63

Jäsen
Re: Re: Kerhotila

Viestin lähetti TeePee
Tarvittaessa olen valmis uhmaamaan puskutraktoreita muiden IPPPK:laisten rinnalla.

Minä myös! Lisää kaarnaa ja heti , tai ainakin hintavammat kusetukset!

Ainiin, Tervetuloa Klubiin , Arvon Birkku. Pahoittelen vuoden takaista eripuraamme.
 

Aksu

Jäsen
Re: Re: Kerhotila

Viestin lähetti Ted Raikas
Niin ja tervetuloa IPPPK:n vara pj:ksi Aksu.

Kiitos kunniasta. Sanattomaksi vetää tällainen huomionosoitus. Samalla tietysti paranee keskustelupalstan tasokin.

Kettinkiajatukset kimpoilevat pääkopassani. Vanhimmat kirjoittajat muistavat vihreiden touhut 80-luvulla. Tästä meidän Ilkka-aatteesta saadaan samoilla johdatuksilla 2000-luvun kansanliike ja puheenaihe. Puskutraktoreita, kettinkejä, virkavaltaa, kapinaa, uhoa... Huh huh.

Tässä oli varapuheenjohtajan ensimmäinen linjaus.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Näinköhän SaiPan organisaatio muistaa Ilkkaa merkkipäivän kunniaksi. Räsäsen Teisahan sai 50-vuotislahjaksi kenkää. Olisikohan Ilkka saamassa samanlaisen lahjan? Pitäähän perinteitä noudattaa, vai kuinka?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Aksu
Kenties innovatiivinen jäsenkunta keksii jotain?
Ooh? Tämä todellakin on merkittävä asia! Vieläpä pyöreitä lukuja.

Mites olisi? (katin)Kultainen golfmaila? Ford Golfiin ei taida olla riittävästi rahastossa massia? Tämä jälkimmäinen oivallisesti kyllä punoisi yhteen Ilkan elämän kaksi merkittävää asiaa.

Näillä mennään.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rahaston hoitaja Bon

Olemme lähdössä lauantaina Siihen ruotsalaisnimiseen halliin jonka nimeä tällainen maalaispoika ei osaa edes kirjoittaa. Nyt sinulla olisi mahdollisuus tehdä kevään Ilkat vuokraamalla minut sekä eräs toinen kerhomme jäsen(en ole tosin hänen lupaansa kysynyt, mutta ei kerrota sille asiasta) Ilvekselle. Hintaa nevotellessasi kannattaa huomioida ettemme kuitenkaan suostu pukemaan fanipaitaa päälle. Sen sijaan Ilves-huutojen tahdissa voisimme taputtaa, mikäli IPPPK saisi tästä taloudellista hyötyä. Ilkalle tästä ei sovi myökskään kertoa, ettei se pyri osingoille.

Joten ota yhteys pikaisesti Ilvekseen ettei siirtoaika ehdi umpeutua. Milloin se kannattajilla umpeutuu. Ehkä ensimmäisen pleijaripelin käynnistyessä. Näitä säälihommeleita ei lasketa pleijareiksi, koska meidät dumpattiin niistä ulos.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Re: Rahaston hoitaja Bon

Viestin lähetti Birkku
Olemme lähdössä lauantaina Siihen ruotsalaisnimiseen halliin jonka nimeä tällainen maalaispoika ei osaa edes kirjoittaa. Nyt sinulla olisi mahdollisuus tehdä kevään Ilkat vuokraamalla minut sekä eräs toinen kerhomme jäsen(en ole tosin hänen lupaansa kysynyt, mutta ei kerrota sille asiasta) Ilvekselle. Hintaa nevotellessasi kannattaa huomioida ettemme kuitenkaan suostu pukemaan fanipaitaa päälle. Sen sijaan Ilves-huutojen tahdissa voisimme taputtaa, mikäli IPPPK saisi tästä taloudellista hyötyä. Ilkalle tästä ei sovi myökskään kertoa, ettei se pyri osingoille.

Joten ota yhteys pikaisesti Ilvekseen ettei siirtoaika ehdi umpeutua. Milloin se kannattajilla umpeutuu. Ehkä ensimmäisen pleijaripelin käynnistyessä. Näitä säälihommeleita ei lasketa pleijareiksi, koska meidät dumpattiin niistä ulos.

Nyt on todellakin kiire. Sillä olen juuri lähdössä junalla täältä Mansesta kohti E-karjalaa. Yritän kaupata teidät viimeistää Tampereen asemaravintolassa lähimmälle Ipan-miehelle. Koska ainakin sinä Birkku olen ns. HC-fani, yritän saada ilkkailtua teistä mahdollisimman sievoisen summan (asemaravintolassa 0.5l olut maksaa 2.5e) joten uskoisin, että IPPPK:n nestemäinen pääoma tulee kasvamaan huomattavasti.

Voinhan luvata, että tuotte mukananne Ilkan lupausten kokoisen jänisräikän?

Raportoin kaupoista alkuviikosta kun pääsen takasin jatkoaikailemaan.

T. rahaston hoitajanne, joka uskoo, että näillä kaupoilla saa rakennettua aition kokoisen kaljamahan

ps. Jos Ilkka yrittää päästä osingoille niin selitän että te halusitte omasta tahdosta jatkaa kauttanne toisessa joukkueessa ja tulette taas ensi syksynä kuuntelemaan lupauksia kelta-mustiin pukeutuneina.
 

ralph cox

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, AS Roma, Blues
Taskulaskimen jäädytys

Pitäisikö jo kesken loistokasta uraa tehdä poikkeuksellinen huomionosoitus, jäädyttää Ili I Ylipenan taskulaskin, ja hilata se Kisapuiston kattoon
 

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo olisikin loistava idea Peten ja Lallin paitojen viereen kunni paikalle ilin taskulaskin. Kannatetaan!!!
 

Aksu

Jäsen
Re: Re: Kerhotila

Viestin lähetti TeePee
Noh, asiaan... Aksun idea on hyvä. Perinteitä pitää vaalia ja historiansa tuntea. Nämä parakit todellakin edustavat 1990- ja 2000- luvun "Kaarnalaisuutta" parhaimmillaan, niitä ei saa missään tapauksessa hävittää. Tarvittaessa olen valmis uhmaamaan puskutraktoreita muiden IPPPK:laisten rinnalla.

Kävin tänään norkoilemassa jäähallilla ja päädyn parakit on viety (tosin melkein koko seinä on viety, mutta kuka sitä kaipaa...). En nähnyt niitä edes pihalla. Erittäin huolestunut kysymykseni kuuluu otitko arvon pj Ted ne talteen vai nukuimmeko onnemme ohi? Minä nimittäin tarkistin sekä housujen että takin taskut eikä parakkeja löytynyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Re: Kerhotila

Viestin lähetti Aksu
Erittäin huolestunut kysymykseni kuuluu otitko arvon pj Ted ne talteen vai nukuimmeko onnemme ohi?
Taloudellisen tilanteen huomioonottaen saimme tarjouksen josta emme voineet kieltäytyä ja parakit toimitettiin SaiPan "sisarjoukkueelle" Saipalle tuonne persian suuntaan. Siellä ne toimivat paikallisten pelaajien pukukoppeina. IPPPK taas voinee tulevaisuudessa kokoontua Uus-Lavolan metsikössä istuen parrulla ja lämmitellen roihuavan metallitynnyrin ääressä, olisihan se ollut kiva saada noista oma kerhotila mutta... Näillä mennään!

(tosiasiassa olin vaan kauheassa kankkusessa ja en kyennyt estämään niitä, sori boys)
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Ili ja ilin faksi

Tänään vapunaattona sain kummallisen tekstiviestin kännykkääni. Hieman ihmeteltyäni käsitin, että se oli tullut minulle Ilin faksista, ilman että olin sitä itse pyytänyt. Viestin sisältö oli seuraavanlainen: "Hommatkaas Lappeenrannasta asunto uudelle vahvistuksellemme. Samalla tarvitaan Japanin tulkki. kaverin nimi on Nobuhiro Sugawara. Pelaa pakkia, mutta osaa myös tehdä maaleja. Siitä röyhkeä kaveri, että ei välitä onko se oma vai ei. Ei tule ensi kaudella tylsiä matseja kisapuistossa. Olkaa nopeita, myös Pena on tämän vahvistuksen perässä."

Että tämmöstä.... Iloista wappua jokaiselle IPPPK:n jäsenille ja muille jatkoaikaan kirjoittaville!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös