"On totta että tuon esittämäsi linkin takana kaksi nuorta nimimerkkiä lähti vitsailun linjalle, mutta varmasti huomasit kuinka yli 10 "vakkaria" tuomitsi kyseisen piruilun välittömästi."
Kolme nimimerkkiä minä laskin ja 10 tuomitsijaa ja puhuinhan minä avauksessanikin yksittäisistä nimimerkeistä (vai puhuinko ? Ei vanhalla muisti oikein pelaa). Tosin voi olla, että minulla on huonon muistin lisäksi huono laskupää.
"Et ilmeisesti muista kevättalvelta ilves.comissa käytyjä keskusteluita Tappara douppaamisesta? Ei ollut vastaanväittäjiä vaan erittäin runsaasti yllyttäjiä, siihen kaikkeen paskaan uskojia, ja sinun kaltaisiasi hiljaa hyssytteleviä."
Taitaa minulla olla heikko näkökin, kun
http://www.ilves.com/ubb/Forum2/HTML/001445.html osoitteesta löytyvä mustamaalaus on aivan erilainen kuin nyt Tapparan palstalla olevat tekstit. Aprillipäivänäkin on viestiketju (joskin mauton avaus, ei kuitenkaan läheskään yhtä mauton kuin pari nimimerkkiä nyt "toisaalla") tehty ja jo seuraavana päivänä palstan pomo Tommila pisti jyrmyukaasin ilmoille
http://www.ilves.com/ubb/Forum2/HTML/001475.html Kyllä, minustakin hidasta toimintaa.
En muutenkaan ymmärrä miten yli kuukauden takainen viesti liittyy tähän asiaan. Sinä varmaan sen kerrot, kun on, hemmetti sentään, naapurille suotu enemmän älyäkin kuin minulle.
"En viitsi kaivaa arkistoja esiin, mutta itsekin olet levittänyt perättömiä huhuja paikallisvastustajasta (ja myös omasta seurastasi). Olitko se sinä joka kertoi meille että Tappara joutuu aikaistamaan tilikauden päätöstä, myymään pelaajiaan, tekemään hirvittävät tappiot ja sitten kaikkein paras: "Ilves on täysin velaton!"? (näitä kyllä riittää)"
Dementoituminen vaivaa jälleen. Voisin aika varmasti väittää, että ainoa Jatkoajassa esille tuomani sisäpiiritieto on se kun varovasti kysäisin JanJ:ltä, tämän kerrottua, ettei Sammalkankaan kanssa ole keskusteltu, että onkohan sittenkään näin, kun minulla on toisenlaista tietoa varmalta taholta. Toki olen varma, että sinä muistat paremmin. Toinen asia minkä pari päivää sitten toin julki oli ihan vaan Aamulehdestä luettua, jossa oltiin haastateltu Ilves- ja Tappara-johtoa ja miehet kertoivat veloista. Epäilemättä olet kuitenkin oikeassa, sillä tuskinpa sinäkään ihan tuosta vaan ketään valehtelijaksi kutsut, uskoani varmuuteesi lisää se kun et viitsi arkistojakaan tonkia.
"Jos nyt itse osaisit olla joko suu kiinni tai hankkiutua ihan oikeaan sisäpiiriin."
Saan kuulla tiettyjä asioita etukäteen, mutta ainakin yritän pitää suuni supussa saamistani tiedoista ja "tiedoista".
No niin, jos olen ihan oikeasti siitä linjasta pahemmin livennyt, niin ole hyvä ja näytä minulle missä ja koska.
Sitä odotellessa mene vaikka saunaan.
Ruma sana.