Interaktiivisuuden multihuipentuma

  • 1 490
  • 16
Tila
Viestiketju on suljettu.

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Okei, eli tämä katsokaas on tällainen tosi interaktiivinen juttu. Homman nimi on se, että joku (tai vaikka kaikki) on aina tyrkyllä interaktiivisella baaritiskillä, ja halukas/halukkaat saavat iskeä/ tutustua vaan ihan viattomasti hänet/häneen. Ei olla turhan nirsoja.

Esimerkin vuoksi minä asetun nyt näyttävästi baaritiskile ja tilaan viisi (10) isoa olutta. Hui, onpas paljon väkeä. Varmastikkin tutustun kohta johonkin uuteen ihmiseen. Ennen kun sammun. Taas.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Minäpä tyrkytän karvaista koipeani kesämekon alta juuri sulle. Tuoksahdan viehkosti pesemättömälle värkille sekä vanhalle viinalle. Taudeistani uskomattomin on ehkäpä intialaiselta merikarhulta saamani parannuskeinoton hyppykupan kaltainen vaahtoavan limainen silsa, jota ylpeänä kannan. Naamassani arpikin olisi kaunistus. Haluaisitko kenties saatille?

P.S olen yyhoo.
 

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nuuh. Tunnen tuoksusi; ei mikään Georgio Armani. Otahan tuosta ensin tuopponen olutta. Huljauta vehkeesi ja vedä loput naamaas. Sitte tanssitaan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Wirtanen
Esimerkin vuoksi minä asetun nyt näyttävästi baaritiskile ja tilaan viisi (10) isoa olutta. Hui, onpas paljon väkeä

Kävelen baaritiskille. Repaisen vieressäsi tilausta odottavan neitosen pois tiskin äärestä ja tungen itseni hänen paikalleen. Kiskaisen ykkösellä yhden viidestä oluestasi ja tumppaan röökini toiseen. Puristan Spenceriä perseestä, nappaan tiskin takaa pullon vodkaa, halkaisen vahingossa etuhampaani siihen baarin pulloissa olevaan kaatonokkaan ja lähden seinäruusuksi tanssilattian reunamille. Huudan lähistöllä tanssivalle teinitytölle että "Ootko sää paksuna Obelixille vai muuten vain läski?". Käyköhän tänään flaksi?
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Miehekäs ruhosi saa pöksyni ah, repeämään. Pestyäni värkkini leikkisästi huljuuttaen niitä nelostuopissasi ja kerättyäni muutaman ihastuneen katseen ja puhelinnumeron, tartun sinuun kuin lääkäri genitaliherpekseen, eli kumihanskoin. Hanskat kulkevat aina mukanani. Irwinin rämähtäessä soimaan repäisen sinut parketille, ja vien sinut rajun polkan tahdissa Narniaan.
 

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tanssin toki, mutta silmäni ovat muualla. V- manin seinän vieressä makaava ruho vangitsee katseeni täysin. Huh, mikä ihana sika. Pakko mennä vielä illan kuluessa juttelemaan... ties vaikka pääsisi saattamaan tautista transua ja äkäistä sikaa. Ilta vaikutti lupaavalta...
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Haluan molemmat, sikaVeemanin ja witunWirtasen. Siasta mieleeni tulee kesät kotona maalla, jolloin isäni tutustutti minut maalaisten sekä eläinten herkkään suhteeseen. Muistot mielessäni kuoriudun mekostani, ja repäisen itseni remeleillä kattoon kiekumaan kuin kukko.
 

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No helevetti! Nyt se tanssipartneri kaikkosi kesken kiihkeän poskivalssin. Pikku kännissä luulen olevani hämähäkkimies ja tartun "tarttumakärsälläni" baarin seinään ja kipuan kiivaasti perään.. "Olisipa minullakin tuollaiset remmit", ajattelen ja katson katonrajassa villisti kukkuvaa, tautista söpöliiniä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Huomaan olevani humalassa, mutta en niin humalassa ettenkö huomaisi nuiden kahden edessäni tanssivan kuvan kauniin naisen katselevan minua "sillä" silmällä. Konttaan DJ:n luo ja esitän toiveeni:

"Soita äkkiä jotain herkkää. Vaikka se "Kunpa tulis pakkanen. Siitä suomalaiset tykkkääää!"".

Sitten siirryn takaisin tanssilattian lähistölle heittelemään keskiverto matikkakatseita. "Vittu nuitahan onkin jo neljä! Kahdet kaksoset."
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Haluan olla vaikeasti tavoiteltava, ja pieraisen kimakasti kohti sinua, armas wirtaska. Katonrajasta on hyvä räkiä läheisen hääseurueen kakun päälle. Lopuksi otteeni irtoaa ja lipsautan lähes kolmesataakiloisen ruhoni täynnä ihmisiä olevan lasten pomppulinnan päälle. Tule ja ota minut, huutaa katseeni, vaikka tajuttomana en sitä saata sanoa. Sinähän oletkin tottunut tiedottomiin naisiin, vai mitä?
 

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hui-jui! Kirkaisen ihmeen naismaisesti ja säntään tajuttoman ja elottoman ja alastoman ja tautisen ruhosi perään. Ihmeen söpö olet kuitenkin, vaikkei ehjää luuta vartalostasi löydy.

Pienellä isällisellä potkulla nivusiin herätän jälleen mielenkiintosi. Silmäsi pyörivät kuin esson jasso (ei se mitään pyöri!) ja siirrynkin baaritiskille ventailemaan virkoamistasi.

Tilaan enää kolme (taas 10+ 2 tupla kossua) tuoppia ja istahdan tuolille....
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
"Jumalauta! Täällähän on kakkua ja kinkkua tarjolla." tokaisen ja otan kakun ylimmän kerroksen sekä kakkulapion messiin ja lähden horjumaan kohti isointa kinkkua, jonka olen koskaan nähnyt. Onkohan tuo niitä geenimanipuloituja sikoja, kun tuo yksilö painaa ainakin 300kg? Taitaa olla hapanimelä sikaa tai jotain tujusti maustettua kuitenkin.

"Tsiisus. Tuo kinkkuhan elää vielä!". Nappaan baarijakkaran käteeni ja ryntään kohti kinkkua baarijakkara pään päällä mielessäni nautaeläimen pikainen eutanasia.
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Herättyäni telottujen lasten päältä kivekset turvonneina heinäpaaleiksi, tunnen itseni taas mieheksi. Mieheksi, joka janoaa turpeaa lärviä lähelleen. Lärvi kuin lärvi, totean, ja repäisen loputkin remeleistä huitsin helvattiin, ja lähestyn baaritiskiä. Baaritiskillä pieraisen rouheasti, ja baarimikko hymyilee. Tokihan hän äänimerkkini tunnistaa, ja nostaa pöytään litran kossun ja jäisen kävyn.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Saavuun kapakkaan ja tilaan baaritiskiltä pullollisen vichyä, koska en käytä alkoholia. Katson kaikkia halveksuen ja alta kulmain. Vaihdan baarimikolla 1000€ kolikoiksi, jotta kaikki baarin köyhät näkevät, että tässä ei olla mitään välipallin jätkiä vaan parasta a-ryhmää.

Tämän jälkeen suuntaan nurkkaan peliautomaateille lähes kompastuen johonkin säälittävään konttailijaan DJ-kopin luona. DJ muuten soittaa ihan junttien ihmisten musiikkia! Missä Sting ja Genesis? Eihän nää saatanan juntit tajua kuin Irwinin ja dirlandaan päälle, prkl! Pelinurkkauksessa ovat kaikki kolme automaattia vapaana, koska köyhillä ei ole varaa pelata. Alan pelaamaan kaikkia pelejä yhtä aikaa ja toivon, että ne hyvän näköiset kaksoset huomasivat uudet Dieselin housuni ja U.S. Gantin vetävän näköisen paitani. Vittu mulla on varaa...
 

Wirtanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hoiperrellen kävelen kohti peliautomaatteja, aikomuksenani tutustua uuteen tuttavuuteen. Huomaan tämän rahamiehen ja aloitan syvällisen keskustelun: Sä et ymmärrä jääkiekosta mitään!
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen syvästi ärsyyntynyt, kun joku alkuasukas tulee kanssani juttelulle. "Olisi edes ollut hyvän näköinen suttura", ajattelen mielessäni. Katson hemmon päässä olevaa TPS-lippistä vuodelta 1995 ja huokaisen syvään. "No onneksi se ei sentään ole narrifani", tuumin itsekseni. Aluksi ajattelen, etten vastaa tälle aborginaalille mitään, mutta jokin näissä elämänsä menettäneissä uusavuttomissa minua kiehtoo. Ehkäpä se, että heidän kautta voin kokea tietynlaista ylemmyyttä, jota tänne räkälään tulin hakemaankin.
Lataan kaiken koulutukseni ja älyykkyyteni tuoman viisauden yhteen virkkeeseen ikään kuin tehden selväksi tälle juopolle, että kyllä tässä ollaan lätkäasiantuntijoita. "Jortikka on mulkku ja Kai Nurminen ohmo! Sitä paitsi teidän jengi on ihan täynnä akkoja. Itse tykkään enemmän ryminäpronsissta kuin tuollaisista hiirikullista."
Arvaan jo nyt , että vastapuoli on mykistynyt syvällisestä ja analyyttisestä lätkäaiheisesta lausunnosta. Laitan lisää rahaa kaikkiin pelikoneisiin ja asetan panokset maksimille. Näkepäähän köyhä, että on millä mällätä. Alan pelata keskittyneesti, koska arvaan, ettei "keskustelukumppaniltani" tulee selkokielistä sanaa seuraavaan kahteen minuuttiin. Näkeeköhän ne kaksoset, että mä olen tosi cool ja toi toinen on luuseri???
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kävelen baarin puolelle vittumaisessa mielentilassa. Vasen silmäni hakee kalaperspektiivillä baarin kuuminta misua kuin portsari sammunutta kaveriani. Silmäni tavoittaa kuin tavoittaakin tuon Juttutuvassa lähes legendaksi muodostuneen kylän kurvikkaimman kinkun, Spencerikö oli nimi. Kiertävän mustalaishuhun mukaan Spencerillä on todistettavasti nähty myös kives lahkeessa, mutta itseäni en ole antanut moisilla puheilla manipuloitavan. Joten tiskille...

Liimaudun Spencerin kantaan, tiskillä leijailee vieläkin sinappikaasun kakkoseksi jättävä tuoksu. Ei ole tämä, Nainen muiden kaltainen, Kaunis on, Haluni saa... Aloitan runon lausunnan Spencerin ihanaan kuppaiseen korvaan. Jumalauta tänään tätä naista ei taluta kotiin kukaan muu...tästä voidaan vaikka tapella. Oikea silmäni on tavoittanut epämiellyttävästi myös pahimmat kilpailijat Wirtasen ja punaiset_lasit. No ei hätää, tällä hetkellä puppelipojat keskustelevat keskenään ja siellä on paras pysyäkkin, muuten ei hyvä heilu...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös