Inputbiisi

  • 17 700
  • 81

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Conquest of paradise ei ollut mielestäni varsinainen jäälletulokappale, vaan se nostatti tunnelmaa alkulämmittelyn jälkeen, yleensä "pimeässä" hallissa. Toivoisin sitä takaisin juurikin mainitsemassani merkityksessä.

Jäälletulokappale voisi olla vanha kunnon Wild Thing.
Joo, juuri näin. Nykyisin tosin tuossa kohdassa taitaa screenillä pyöriä pelaajaesittely jossa on omat äänet? Mielestäni tuo Conquest of Paradise on siitä hyvä, ettei sitä juurikaan muut käytä ja sitten taas tuttu jo kaikille Raumalaisille monen vuoden ajalta. Itse jäälle tulossa voisi taas sitten olla jokin vaihtuva rokkibiisi, jonka vaikka joukkue valitsee vuosittain.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Sisääntulon biisi tulisi olla joukkueen valinta. Joku sellainen, mikä herättää sen fiiliksen porukassa. Tämän biisin ei välttämättä tarvitse olla mikään mainstream kappale, eikä sen tarvitse sinänsä miellyttää ensisijaisesti yleisöä.

Täälläkin listatuista monen kelpuuttaisin itsekin sisääntuloon, mutta itse olen hieman erilainen tapaus ja en lähtisi välttämättä puhtaalla rockilla tai hevillä liikenteeseen. Lähtisin kokeilemaan jotain trance/tekno osastoa mixattuna jonkin tutun riffin yms. kanssa.

Ja alkuun ehdottomasti se Vangeliksen biisi ja uudet tunnelmavalot käyttöön. Siihen joku taidolla tehty esittelyvideo taustalle pyörimään.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu varmasti jokin historian havinan hiano intro olisi kans mahtava sisääntulobiisi, mutta mulla on aina mietinnöissä voisiko jotain asioita tehdä uudella tavalla ja silleen että kiinnostaa myös uusia katsojia. Ja toisaalta myös pitäs miettiä mikä on joukkueen hengen nostattaja jäälle tulossa. Jukan takahiukset kerkeskin nopeammin pukemaan omia ajatuksia kun kirjoittelin tätä.

Samoin esittelybiisi pitäs miettiä mikä on kokonaisuuden kannalta viksua ja tietyllä tapaa mentäisiin asioissa kuitennii vähän eteenpäin ja uutta kehiteltäisiin että pysyy mielenkiinto yllä. Juu paljon on hyviä vanhoja juttuja, mutta joskus sitä voisi kanssa tehdä jotain uudesti ja eri tavalla.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse sytyin kyllä viime kauden Gregorianillekin, jota soitettiin "teaserinä" ennen esittelyvideota. Yleisesti ottaen Lukko on kyllä hyvin valinnut omat teemabiisinsä.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös