Iniesta on aivan ylivoimanen inhokki. Ulkonäkökin jo vituttaa nykyään.
Iniesta, Busquets, Puyol, Robben ja joissain määrin Messi. Miksei tietysti myös feikit Ronaldo ja Pepe.
Kunnia maininta Espanjan maajoukkueelle. Tiedä miksi, mutta koko joukkue vituttaa suunnattomasti ja tuntuu, että on kentällinen neitejä ja filmaajia täynnä.
No onhan se näinkin. Kyllä jonkun Zlatanin ylimielisyys ottaa ihan saatanasti päähän, mutta toisaalta onhan se aivan huikean hyvä hyökkääjä parhaimmillaan. Mulla on kuitenkin koko ajan yhä vahvemmin sellainen olo, että nuo futispelaajat elävät jonkinlaisessa kuplassa niin ettei oikean maailman pelisäännöistä tarvitse välittää. Ei kenelläkään muulla ole tässä maailmassa varaa sanoa sellaisia kommentteja kuin mitä nämä kusipääpelaajat (+Mourinho) jakelevat viikosta toiseen. Aivan oksettavia narsisteja ja tuntuu se todella vastenmieliseltä, että tällaiset pellet ovat vielä lasten idoleita ympäri maailman. Ihan sama toki pätee huumeiden kanssa sekoileviin rokkitähtiin, jotka eivät hallitse käytöstapojen alkeitakaan.Meitsi vaan diggaa kun superammattilaiset pelaa.
Iniesta. Ihmettelen samaa kuin usea muu, miten ei ole listalla?
Kunnia maininta Espanjan maajoukkueelle. Tiedä miksi, mutta koko joukkue vituttaa suunnattomasti ja tuntuu, että on kentällinen neitejä ja filmaajia täynnä.
Oma top 5:
2. Diego Armando Maradona
i
Tuota Messin inhoamista olen hiemn ihmetellyt aina. Mikä Leossa on sellaista, että häntä alkaa inhoamaan? Vaikka olen vahvasti Barca-vastainen muuten, en vain onnistu Messistä löytämään kuvottavia puolia. Ei filmaa taikka kitise verrattaessa suurimpaan osaan. Lisäksi on välillä niin valovoimainen kentällä, että ei sitä voi kun ihastella. Kateudestako se inho tulee?
Harkitsin toki Iniestaa mutta, kun perustelunne inhoamiseen näyttää olevan olevan lähinnä ulkomuoto ja Iniestan taidot niin en taida kovin surullinen ollakkaan vaikken miestä listalle laittanut.
Milwallin fanit lauloivat aikanaan Anfieldillä hiljaisen hetken aikana: "Those were just some fuckin' scousers".