Oli kyllä kolmannessa erässä ainakin erän alussa kentällä. Peliajan mukaan noin 4 minuuttia vikaan erään. Itse mietin loukkaantuiko Rasmus Ruusunen? Katsoin peliä vähän toisella silmällä, mutta peliaika jäi hänellä todella pieneksi ja en tainnut häntä nähdä kolmannessa erässä enää kaukalossa jos en väärässä ole. Huomasiko kukaan?Putosiko Dvorak siihen tälliin, en ainakaan nähnyt enää kaukalossa? Harmi sekin.
Mutta joo, nyt ei kyllä vakuuta ei millään osa-alueilla tuo tekeminen.
Koko joukkuettahan ei voi vaihtaa...(mutta onneksi matti taitaa olla kukkarossa)
Kuuntelin vain pelin katsomosta lähinnä, mutta selostaja ainakin mainitsi josain kohtaa Dvorakin olevan jäällä ylivoiman jälkeen.Putosiko Dvorak siihen tälliin, en ainakaan nähnyt enää kaukalossa? Harmi sekin.
Vähemmän kuin Vilille.Montako peliä annetaan valmennukselle? Ei näytä oikein tulevan yhtään mitään
No tämä on toivottavaa, mutta miten se liittyy tähän?Vähemmän kuin Vilille.
Haluisin olla kärpäsenä katossa, kun kaverille ilmotettas et nyt lähet Ketterään ottamaan vauhtia ja asennetta. Saattas tulla muutama tirsk tirsk.Pitäisiköhän tuo kahdensadan tonnin Ville Leskinen laittaa seuraavaksi sinne etsimään kadonnutta pelihuumoria?
No ei voi syyttää yrityksen puutteesta.Miltäs se Dvorakin pelaaminen/ tekeminen on näyttänyt Ketterän paidassa, onko löytänyt punaista lankaa pelaamiseen uudessa ympäristössä ja onko näytöt riittämässä kenties pidempään sopimukseen?
Joo, yrityksestä ei jäänyt täälläkään kiinni, mutta varsinkaan tällä kaudella ei saanut lyhyen pestinsä aikana oikeastaan, mitään aikaiseksi, kun viime kaudella kuitenkin ansaitsi paikkansa. En tiedä, mitä kesän aikana on tapahtunut, käsittääkseni kuitenkin treenasi hyvin kotimaassaan, mutta nyt oli pahasti hukassa. Toki joukkue oli muuttunut aika isostokin valmennusta myöten viime kaudesta, mutta ei sen pitäisi, eikä saisi vaikuttaa noin paljoa. En usko, että hommat ovat kuitenkaan ketjukavereista kiinni, vaan itse pelaajasta. Täällä hän pelasi kolmessa pelissään oikeassa laidassa, keskellä oli Suvanto ja vasemmalla vaihtelivat Brygger, Lohisalo sekä Kuronen ja seuraavaksi Dvorak olikin sitten jo sivussa kokoonpanosta. No, mutta toivotaan joka tapauksessa, että Tshekki saa pelinsä kuntoon ja saa jatkoa Imatralla.No ei voi syyttää yrityksen puutteesta.
Eihän tuo ole mitään pystynyt pelille vielä tuottamaan, tosin alkuun oli sellaset kaverit ketjussa et ei siinä hienouksia ollut tarjolla. Rollossa sai jo maalitilin auki, näytti olleen valtava helpotus. Pitäs vaan löytää oikeat ketjukaverit niin pelikin saattas parantua selvästi.
Tästä haluun olla eri mieltä. Ketterässä nää alkupelit on pelannut sellaisten seppien kanssa jotka painaa laput silmillä eikä osaa syötellä eikä näe muita kentällä. Vaikee siin on sitten tulosta tehdä.En usko, että hommat ovat kuitenkaan ketjukavereista kiinni, vaan itse pelaajasta.
Juuri näin. Tottakai ketjukaverit vaikuttaa pelaamiseen, aina, tilanteessa kuin tilanteessa.Tästä haluun olla eri mieltä. Ketterässä nää alkupelit on pelannut sellaisten seppien kanssa jotka painaa laput silmillä eikä osaa syötellä eikä näe muita kentällä. Vaikee siin on sitten tulosta tehdä.
Mut nää on näitä, mielipide kysymyksiä.
Toivotaan et saa pelin uomiin.
Juu, ihan vapaasti vaan erimieltä, mielipiteethän tässä on itse kullakin. En ole nähnyt Dvorakin pelaavan Ketterän paidassa, saati hänen ketjuaan tositoimissa, joten siitä en osaa sanoa ja asiathan voivat olla juuri, kuten sanotkin. Luonnollisestikin ketjukaverit vaikuttavat toistensa pelaamiseen ja voin vain puhua siitä, mitä näin hänen täällä pelaavan ja ainakaan täällä pelatessaan Dvorakin oma tekeminen ei auttanut tai edistänyt hänen ketjunsa pelaamista. Kuten sanoin aiemmin, niin hän oli yllättävän pahasti hukassa viime kauteen nähden, enkä usko, että homma olisi muuttunut, vaikka vierellä olisi pelannut maalitykki Gardiner tai syöttökone Lehterä. Ainakin meikäläisen ja monen muunkin kiekkotutun silmään näytti, että kyllä hän täällä ihan itse aiheutti pelilliset vaikeutensa ja tätä tarkoitin aiemmin, kun kirjoitin uskovani hommat olevan kiinni itse pelaajasta, eikä ketjukavereista. Mutta, siis toivotaan edelleen, että kaveri onnistuu siellä teillä ja pelit jatkuvat Imatralla.Tästä haluun olla eri mieltä. Ketterässä nää alkupelit on pelannut sellaisten seppien kanssa jotka painaa laput silmillä eikä osaa syötellä eikä näe muita kentällä. Vaikee siin on sitten tulosta tehdä.
Mut nää on näitä, mielipide kysymyksiä.
Ohhoh, onpas piristävä haku. Onnea.