Ilves - TPS ti 22.11.2005

  • 7 722
  • 54
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
kritiikki kirjoitti:
Rehellisyyden nimessä totean että vastustaja kahvasi paljon enemmän, mutta se ei kuulu minulle.

HN kirjoitti:
. Olen pahoillani, etten pysty palkitsemaan hyvää yritystäsi.

Älä huoli, veli HN...

Eipä mene naapurissa (pthyi) jakeluun.

SM liigassa saa kahvata. Ja kaikki joukkueet niin tekevät. Jotkut joukkueet perustavat jopa pelitaktiikkansa tuohon sallivaan linjaan.

Meillä kun ollaan sitä mieltä, että siitä olisi päästävä eroon. Kahvasta ja käsin kiinniottamisesta. Kaikista peleistä. Saatas nähdä jääkiekkoa. Jotkut eivät vain ole nähneet moista kahvavapaata peliä viimeseen kymmeneen vuoteen, niin onhan se ymmärettävää, ettei ymmärrä, että se ei ole osa normaalia jääkiekko-ottelua.


Tää on huolestuttava suunta, kun ihmiset on oikeasti tottuneet ja mieltäneet tän kahvapainipelin oikeaksi jääkiekoksi. Eleteään viimesiä aikoja mahdollisudessa palauttaa peli uomilleen, tai sitten luovuttaa. Maailma muuttuu, ja jos nuoriso on sitä mieltä, että paini kaukalossa on oikeaa kiekkoa, niin poistun takavasemmalle...

NHL:ssä ovat valinnet vihdoin sen linjan, jota minä olen toivonut pitkään.

On se kumma että tuolta naaprinpuolelta pelityylin puolustajat löytyvät pääasiassa. "kaikki kahvaa" ei ole perusteluna hyväksyttävä puolustamaan löysän linjan sallivaa pelitaktiikkaa.

Kahva on kiekon syöpä.
 

kritiikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tarinankertoja kirjoitti:
Älä huoli, veli HN...

Eipä mene naapurissa (pthyi) jakeluun.

SM liigassa saa kahvata. Ja kaikki joukkueet niin tekevät. Jotkut joukkueet perustavat jopa pelitaktiikkansa tuohon sallivaan linjaan.

Meillä kun ollaan sitä mieltä, että siitä olisi päästävä eroon. Kahvasta ja käsin kiinniottamisesta. Kaikista peleistä. Saatas nähdä jääkiekkoa. Jotkut eivät vain ole nähneet moista kahvavapaata peliä viimeseen kymmeneen vuoteen, niin onhan se ymmärettävää, ettei ymmärrä, että se ei ole osa normaalia jääkiekko-ottelua.


Tää on huolestuttava suunta, kun ihmiset on oikeasti tottuneet ja mieltäneet tän kahvapainipelin oikeaksi jääkiekoksi. Eleteään viimesiä aikoja mahdollisudessa palauttaa peli uomilleen, tai sitten luovuttaa. Maailma muuttuu, ja jos nuoriso on sitä mieltä, että paini kaukalossa on oikeaa kiekkoa, niin poistun takavasemmalle...

NHL:ssä ovat valinnet vihdoin sen linjan, jota minä olen toivonut pitkään.

On se kumma että tuolta naaprinpuolelta pelityylin puolustajat löytyvät pääasiassa. "kaikki kahvaa" ei ole perusteluna hyväksyttävä puolustamaan löysän linjan sallivaa pelitaktiikkaa.

Kahva on kiekon syöpä.

Enhän minä noin sanonut. Minä vain heitin kiven takaisin sinne puolen aitaa josta se oli tälle puolelle heitettykin.

Odotetaan vaan seuraavaa keskinäistä kohtaamistamme, niin voin vakuuttaa että tiedän jo etukäteen mitä virttä sieltä aletaan veisaamaan.

Aivan samaa virttä kuin edellisessäkin kohtaamisessa, ja mitä on luettavissa tuoreessa Jyp-Tappara-ketjussa.

Tästä aiheesta on kertakaikkiaan päästävä syyllistämisen tasolta tekojen tasolle. Jos itsellä ei jankkaamisen lisäksi ole tekoja, -ei pidä heitellä kiviä aidan yli naapurin puolelle.
 

krobbe

Jäsen
HN kirjoitti:
Ihailtavaa suoraselkäisyyttä.

Sain moderaattoreilta varoituksen eilisiltaisesta (hyvin onnistuneesta) provostani JYP-Tappara -ketjussa, .

Sait vai? Ihme se oli minun mielestäni erinomainen lohkaisu, josta ei moista olisi kuulunut tuomita, mutta tuomarilinja on nyt kuitenkin tälläinen.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HN kirjoitti:
Ihailtavaa suoraselkäisyyttä.

Sain moderaattoreilta varoituksen eilisiltaisesta (hyvin onnistuneesta) provostani JYP-Tappara -ketjussa, joten en viitsi nyt lähteä hippasille kanssasi - niin hauskaa kuin se olisikin. Olen pahoillani, etten pysty palkitsemaan hyvää yritystäsi.

Lienee ollut eilen modeilla nollatoleranssipäivä, koska niin sain minäkin viestistäni, jossa hieman ivasin ottelukeskustelun lipeämistä pelkäksi "kahvakeskusteluksi". Olisikin mielenkiintoista kuulla, kuinka moni muu sai ilokseen todeta, että "isoveli valvoo"?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ohmi kirjoitti:
Älä ota itseesi, mutta eikö tuon kaiken olisi voinut kirjoittaa pelistä, vaikka sen olisi katsonut Teksti-tv:stä? Ajattelin vaan, kun sinä nyt kumminkin olet näissä peleissä paikanpäällä useammin kuin suurin osa jatkoaikalaista, niin mikset sinä voisi kertoa jotain uutta näistä peleistä. Jos ei muuta niin kerro mielipiteesi vaikka tanssityttöjen tissien koosta - sitä ei saa selville teksti-tv:n välityksellä ja se luultavasti kiinnostaa lukijoita enemmän kuin tilastoitujen tapahtumien kertaus.

Samaa minäkin olen joskus useamminkin yrittänyt kaverille vihjata ja sanoa vähän suoremminkin, mutta J on näköjään oman tyylinsä valinnut. Sitä paitsi tännehän saa kirjoittaa mitä tahansa latteuksia välittämättä siitä, ketä kiinnostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös