Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
kritiikki kirjoitti:Rehellisyyden nimessä totean että vastustaja kahvasi paljon enemmän, mutta se ei kuulu minulle.
HN kirjoitti:. Olen pahoillani, etten pysty palkitsemaan hyvää yritystäsi.
Älä huoli, veli HN...
Eipä mene naapurissa (pthyi) jakeluun.
SM liigassa saa kahvata. Ja kaikki joukkueet niin tekevät. Jotkut joukkueet perustavat jopa pelitaktiikkansa tuohon sallivaan linjaan.
Meillä kun ollaan sitä mieltä, että siitä olisi päästävä eroon. Kahvasta ja käsin kiinniottamisesta. Kaikista peleistä. Saatas nähdä jääkiekkoa. Jotkut eivät vain ole nähneet moista kahvavapaata peliä viimeseen kymmeneen vuoteen, niin onhan se ymmärettävää, ettei ymmärrä, että se ei ole osa normaalia jääkiekko-ottelua.
Tää on huolestuttava suunta, kun ihmiset on oikeasti tottuneet ja mieltäneet tän kahvapainipelin oikeaksi jääkiekoksi. Eleteään viimesiä aikoja mahdollisudessa palauttaa peli uomilleen, tai sitten luovuttaa. Maailma muuttuu, ja jos nuoriso on sitä mieltä, että paini kaukalossa on oikeaa kiekkoa, niin poistun takavasemmalle...
NHL:ssä ovat valinnet vihdoin sen linjan, jota minä olen toivonut pitkään.
On se kumma että tuolta naaprinpuolelta pelityylin puolustajat löytyvät pääasiassa. "kaikki kahvaa" ei ole perusteluna hyväksyttävä puolustamaan löysän linjan sallivaa pelitaktiikkaa.
Kahva on kiekon syöpä.