Suomessa on ylipäätänsä outoa, että katsomossa "huudetaan" kannustuslauluja. Minun tietääkseni Tampereellakin on katsomossa yleensä aika vaisu meininki.Viestin lähetti Infamous
PS. TPS-faneilla on kyllä ylivoimaisesti Suomenmaan oudoimmat kannatuslaulut. Mutta eisevväljä miten kannustaa, kun vaan kannustaa!
Viestin lähetti Alabama Song
Mutta mitä sinä tarkoitat, että TPS-faneilla - tarkoittanet ns. Sissiryhmää - on oudoimmat kannustuslaulut? En mä ainakaan ole Turussa huomannut ko. Sissiryhmän lauluissa mitään outoa. TPS:iä kannustavia, mutta ei vastustajaa pilkkavia lauluilta ne minusta kuullostavat.
Viestin lähetti Juha Salminen
Jälkimmäisestä kärsiville vinkiksi: katsokaa vaikka brittifutista pelin verran ja tulkaa tänne kirjoittamaan kuulemienne biisien sanat. Vai ettekö saaneet selvää? Voi että.
Viestin lähetti dude
Ne kuuluvat paremmin television läpikin kuin TPS-kannattajien vinkuna Hakametsässä..
Tää on nyt ihan off-topic ja kuuluisi varmaankin jonnekin muualle. Olen osittain samaa mieltä, että Sissiryhmän laulut ovat vähän vaikeita sanoiltaan tai jos halutaan näin ilmaista niin jopa outoja. Mutta Sissiryhmä on todella piristävä "ilmiö" suomalaisessa ja erityisesti turkulaisessa jääkiekkokatsomokulttuurissa.Viestin lähetti Infamous
Mutta ne melodiat ja ne sanat vaan tekivät niistä outoja.