Viestin lähetti ipa rules
Aika katkeran oloinen vuodatus Johdolta.
Steve Kariyan maila puhui tänään 1+1 pisteiden arvoisesti, joten sitä käytettiin muuhunkin,kuin Johdon mainitsemiin asioihin. Niskalan maila sen sijaan keskittyi pelkästään Johdon Kariyan kohdalla mainitsemiin asioihin.
Oliko Johto sitä mieltä, että Kariyan maali ei ollut maali? Näkihän sen nyt hidastuksesta aivan selvästi että kiekko meni maaliin.
Ilmeisesti olen syönyt evääsi tai jotain..?:) Minua vain ottaa päähän tuollaiset ottelut, jotka ovat tasoltaan tuota luokkaa. Ilvekselle onnittelut pisteistä, ei minulla mitään Ilvestä vastaan ole, mutta kun tuonne hallille menen niin haluaisin nähdä huomattavasti parempaa jääkiekkoa kuin mitä siellä nykyisin varsin usein tuntuu näkevän.
Enkä tietääkseni missään vaiheessa sanonut, että tuo Kariyan tekemä maali ei olisi ollut maali. Videot näyttävät varmasti totuuden, mutta lähinnä tarkoitin sitä, että tilanne oli varsin epäselvä ja Laaksonen tosiaan lähti videoita katsomaan vasta kun Ilveksen pelaajat sitä häneltä pyysivät. Mutta maali mikä maali, oikein Laaksonen tottakai teki kun meni tuon tilanteen videoilta tarkistamaan. Ilveksen kaikki maalit tulivat kuitenkin varsin halvalla tavalla, mutta toisaalta joukkue taas onnistui hukkaamaan muutamia selkeitä avopaikkoja, joista olisi ehdottomasti pitänyt tehdä maali.
edit. E-parvella olin ottelua katsomassa ja ainakaan sinne ei kuulunut mitään meteliä. Samassa paikassa olen aina otteluita Hakametsässä katsomassa ja kyllä siellä aina joskus tunnelmaakin on ollut. Mutta kuten todettua niin pelipäivällä, pelin tasolla ja vähäisellä yleisömäärällä on luonnollisesti vaikutusta asiaan.
Viimeksi muokattu: