Viestin lähetti Boddington
Itse asiassa, Hirvosen hankinnan jälkeen tämä tuntuu ihan järkevältäkin vaihtoehdolta -nyt kun palkkapyynnöt ovat mitä ovat. Hommataan ennemmin kunnon laiturit ja se ykkössentteri (toivottavasti myös Peltonen) ja annetaan Tomille mahdollisuus näyttää mihin rahkeet riittävät.
Veikkaisin edellä esittämäni olevan jotakuinkin lähellä Haden ajatuksenjuoksua tällä hetkellä: Turha nyt hötkyilllä kallista kakkossentteriä, mutta jos homma ei Hirvosella toimi, niin otetaan talvella veroedun turvin sopiva stuntti.
Itse taasen en usko, että Hade on mikään tuuliviiri, joka muuttaa mieltään joka päivä. Hautamaan kommentit (11.4 Ilves.com) kertovat kumminkin aika selvästi tulevasta:
- Täytämme kaikki neljä ulkomaalaispaikkaa liigan alkuun mennessä
- Yksi kovan luokan vahvistus on peräpäähän vielä tulossa, kotimainen tai ulkomaalainen
- Ulkomaalaisten suhteen on katseet käännetty Pohjois-Amerikkaan. Siellä pelaajat eivät vain tee sopimuksia ennen kauden päättymistä. Heti kun siellä pelaajat päättävät kautensa, niin saamme ehkä jotain julkaistavaa.
- Etsimme ykkös- ja kakkossentteriä, joista ykkössentteri on ulkomaalainen. Lisäksi haemme kahteen ensimmäiseen ketjuun vielä kahta laituria.
- Lisäksi otamme hyökkäykseen ilmeisesti yhden pelaajan, joka pystyy pelaamaan sekä sentterinä että laiturina ja erilaisissa rooleissa.
Näistä nyt itse päättelin viimeisen kohdan tarkoittavan Hirvosta. Tosin voi olla että Hirvonen on kakkosen sentteri ja esim. Kaipainen tuo sentteri/laituri. Kaikki ulkomaalaispaikat täytetään ennen kauden alkua ja puolustukseen en usko Peltosen olevan "kovan luokan vahvistus". Tai sitten puhutaan ihan eri asteikolla.
Jäädään odottamaan AHL:n pleijareiden ratkaisuja ja katsotaan josko sieltä jotain mukavaan saapuisi.