Ilves - Jokerit ke 15.3.2006

• 21 878
  • 90

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Saku #11 kirjoitti:
Snellman sukelsi hallitusti kiekon kanssa maaliin, ja Perttu kävi korjaamassa hedelmät maalin kulmalta. Mikäs siinä.

Snebu ei kiekkoon itse asiassa edes koskenut, vaan Hannes Hyvönen teki uransa 28:nnen runkosarjamaalin Ilvekselle.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ghost kirjoitti:
Snebu ei kiekkoon itse asiassa edes koskenut, vaan Hannes Hyvönen teki uransa 28:nnen runkosarjamaalin Ilvekselle.
Oletko varma? En ole kyllä nähnyt tilannetta kuin kerran, mutta mielestäni kiekko osui jäätä pitkin liukuvan Snebun jalkaan ja lirui siitä maaliin. Voin toki olla väärässäkin.

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Saku #11 kirjoitti:
Oletko varma? En ole kyllä nähnyt tilannetta kuin kerran, mutta mielestäni kiekko osui jäätä pitkin liukuvan Snebun jalkaan ja lirui siitä maaliin. Voin toki olla väärässäkin.

Olen varma. Katsoin pelin Canal+:n välityksellä ja hidastuksista näkyi selvästi, että osui vain Hyvösen jalkaan.

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saku #11 kirjoitti:

Et ole väärässä. Snellmanin jalasta se kiekko maaliin meni, kun hänet työnnettiin maalia kohti jonkun Jokeri-pelaajan toimesta. Tuomarikin ehti nostaa kätensä siirretyn jäähyn merkiksi ja samalla kiekko olikin jo maalissa.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
bozik kirjoitti:
Minusta tilanne meni niin, että Järvetie oli tilanteessa myöhässä, yritti sitten paikata tätä koukkaamalla tai kopauttamalla vapaata Ilves-pelaajaa. Hidastuksesta varmistin sen, että ainakaan mikään voimakas isku se ei ollut ja minusta näytti vielä siltä, että maila kopsahti lähinnä kylkeen.
Ennen kuin minä lähden kesälomalle haluan olla edes yhdessä asiassa oikeassa. Se onnistuu kun lainaa itseään. Jatkoajan raportin mukaan Lindgren; "Tunsin kyllä heti, että ei sattunut niin paljoa, että olisi jotain todella vakavaa" eli siis, ei ollut mikään murha- tai viikateisku. Sitten Ilveksen lekuri "Isku tuli lapaluihin, ei tässä mitään sen vaarallisempaa." Eli siis, ei ollut mikään käsillelyönti.

En minä siis ainakaan sokea vielä ole. Ja kun olen itseni jalustalle nostanut, niin kiillotan patsasta vielä. Meinasin jatkaa tuota kirjoitustani niin, että olisikohan nuori peluri Lindgren oppinut jo nyt lukemaan peliä niin hyvin, että tuossa vaiheessa ylireagointi (ai kun sattuu ja koppiin) oli Ilvekseltä paikallaan ja toivottavaa. Tarkoittaa tuomarin huomion kiinnittämistä rikkeisiin, rauhoittavia pitkiä pelikatkoja jne. Kun riskinä on toisen joukkueen mahdollinen pinnan palaminen, nämä ovat niitä keinoja, joilla riskit minimoidaan. Hyvää pelinlukua valmennukselta ja/tai Lindgreniltä.

Nyt minulla on rauha ja pitkä loma.

Suosikkijoukkue
Ilves
K. Pahero kirjoitti:
Tuskin Järventie Perttua halusi vahingoittaa, mutta löi häntä kuitenkin kovaa käsille (vai olkapäähän?).

Mun mielestä aivan ylös selkäpuolelle "Sunny-Trading" tekstin kohdalle, kun katselin peliä videoilta.

Viimeksi muokattu:

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Sides kirjoitti:
Värikynää täältä. Näkeehän se missä Varis on oppinsa saanut, kun päätti niin kuin itse aiemmin totesit ottaa Ilveksen pelaajia pois pelistä keinolla millä hyvänsä, siis vetämällä hiuksista!

Kyyyyyllä. Karhu-Kissoista Porin Ässiin oppinsa saamaan Pete tuli. Ja meillähän noita hiusten kiskojia riittää. Hyi hyi.

Nähdään sitten ensi kaudella taas, Jokerit ja Ilves. Kiitokset runkkaripeleistä.

Ja edittinä, että älkää vaivautuko vastaamaan mistä nuo opit on oikeasti hankittu jne.

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
TylerDG kirjoitti:
Kyyyyyllä. Karhu-Kissoista Porin Ässiin oppinsa saamaan Pete tuli. Ja meillähän noita hiusten kiskojia riittää. Hyi hyi.

Nähdään sitten ensi kaudella taas, Jokerit ja Ilves. Kiitokset runkkaripeleistä.

Ja edittinä, että älkää vaivautuko vastaamaan mistä nuo opit on oikeasti hankittu jne.

Jep, niin riittää. Ettei Varis olisi Virmasenkin tukassa roikkunut?

Suosikkijoukkue
AIK
Kopteri kirjoitti:
Tilanne oli se, että puolenkymmentä Ilvesläistä oli normaaliin tapaansa hakeutunut hallin "luiskalle", missä pelaajien kanssa yleensä muutamat sanat vaihdetaan.
Varttitunti pelin loppumisen jälkeen narrifanitkin tajusivat kauden olevan ohi ja suunnistivat pihalle,
ette ikinä arvaa minne.
Siinäpä sitä on olemista kun satakunta "ultraa" käy kourallisen Ilves-faneja päälle.

???
PASKAPUHETTA.
Itse paikalla olleena en kyllä nähnyt yhdenkään "ultran" tai muun jokerikannattajan käyneen yhtään kenenkään päälle. Mitään väkivaltaan viittaavaa en nähnyt, enkä kuullut paluumatkan aikana kenenkään puhuvan tapahtuneen.

Itse ottelusta. Parempi voitti, onnea jatkopeleihin Ilvekselle.
Kotiyleisö oli itselleni positiivinen yllätys, ihan hyvää kannustusta. Jatkaakaa samaa linjaa eteenpäin. ( Joskaan en ymmärrä mitä vittua tarkoittaa huuto "maalia Ilves" )
Jokerifanit päättivät kauden mielestäni tyylillä. Hölmöilyt oli jätetty pois ja laulu soi ( aika pitkään vielä pelin päätyttyäkin ). Tästä jatketaan ensi kauteen. Kiitos kaikille mukana olleille, olkaa ylpeitä itsestänne.

Mahtavaa kannustusta meiltä jokerifaneilta, joka jatkui noin tunnin ottelun jälkeen. Toivottavasti jotain kulttuuristamme jäi jälkeemme Tampereelle...

Niin, oli siellä se vitun ihraperse, joka marmatti rikotusta pleksistä. Todellisuudessa antamamme oppitunnin arvo ylittää minkä tahansa pleksin arvon yli miljardikertaisesti.

TML

Jäsen
En ole oikeastaan koskaan noteerannut jokerien fanitusta millään tavalla, mutta tällä kaudella asia muuttui. Ensiksi Jokeri-fanit tulivat sankoin joukoin hakametsään syyskaudella kun oli peli Ilves-Jokerit. Väkeä oli monta bussillista ja meininki saatiin sitä myöten kattoon.

Ja sitten tämä eilinen. Juuri kun olin tulossa hallille kuulin radiosta kun nahkahanska pave puhui että hakametsään tullaan ja keittoa on mukana. Luulin että faneja tulee se parikymmentä zipaletta.
Astuttuani sisään halliin tuli jokerilaisia vastaani muutamia kappaleita. Yleensä aina pari kolme henkilöa kerrallaan. Mikä oli loistavaa ja suorastaan ainutlaatuista, oli se, että kun jokerifanit näkivät toisensa hallin käytävillä antoivat he läpyjä ja kaikki puhalsivat viimesen päälle yhteen hiileen.
Siirryin katsomoon ja laulut virittyivät heti alusta asti. Olin istumassa samassa päässä kun Jokeri-fanit ja tunnelma oli huikea.

Menin pelin jälkeen vielä seuraamaan hakametsän kakkoshalliin nuorten peliä, ja lähdessäni noin varttia vailla kymmenen sieltä hallista, kuului pihalta vieläkin kovaa kannustusta jokeri-faneilta.

Täytyy sanoa että jos en jokeripakasta niinkään tykkää, niin ainakin nämä fanit ansaitsisivat playoff paikan.

Ensi kaudella, tulkaa käymään hakametsässä. Kiitos.

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kopteri kirjoitti:
Siinäpä sitä on olemista kun satakunta "ultraa" käy kourallisen Ilves-faneja päälle.

Mistä sä revit näitä tietoja. Ketään ei lyöty, se on fakta(olin paikanpäällä)..
Ilvesfanit aloittivat provoamisen, provoon vastattiin provolla, niin minkäs teet jos on ralliraidat pöksyissä. Yks "tifo" tai pyöriä siellä maassa jnejne..

Riittää jo tämä paskan puhuminen. Ottelu oli hyvä ja fanit loistavia..

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
Artsi kirjoitti:
Et ole väärässä. Snellmanin jalasta se kiekko maaliin meni, kun hänet työnnettiin maalia kohti jonkun Jokeri-pelaajan toimesta. Tuomarikin ehti nostaa kätensä siirretyn jäähyn merkiksi ja samalla kiekko olikin jo maalissa.

Kyllä tässy nyt on Artsi väärässä. Canalilta moneen kertaan hidastuksen nähneenä voi sanoa, ettei kiekko ainakaan Snellmanin jalkaan osunut. Korkeintaan hipaisi selkää/housuja maaliin liukuessaan, mutta mielestäni ei niihinkään. Eli NY:n karvanaamallehan se olisi pitänyt merkata, vaikkakin Hanneksen luistimesta sisään meni.

Ja siitä toisen erän lopun kahakasta: Jäähyt menivät niin päin itseään, kuin olla ja voi. Oikein olisi ollut suunnilleen Kuukka 2 min, Santala 2+2 min, Wilson 2 min, Järventie 2 min, Valtonen 2 min ja Varis 2 min ämmämäisellä hiuksista repimisellään. Mutta mitä tekeekään viiksi? Eikun Wilsonille kymppi ja pelikieltoa seuraavaan peliin.

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Saku #11 kirjoitti:
Hemmetin hyvä, ettei kukaan Ilves loukkaantunut Jokerien turhauduttua omaan paskuuteensa. Koistinen, Lindgren, Huhtala ja Guerriero ottivat osumaa, mutta ilmeisesti kukaan ei loukkaantunut vakavemmin. Järventien huitaisu oli tosiaan vahinko, mutta Huhtalan Tompan (jonka syöttö avausmaaliin oli vertaansa vailla. Siinä oli Raimoa.) niskaan suunnattu tappopoikkari oli todella perseestä. Huoh, mikä ämmä tämä tuntemattomaksi jäänyt tusinasankari. Kukakohan se oli?

Toivottavasti Suomeenkiin saataisiin joskus järkevät tappelurangaistukset ja kunnon goonie-meininki. Jos siellä ruvetaan tahallaan vahingoittamaan äijiä niin ei muuta kuin hormonihirmut penkiltä jäälle ja turpaan vaan niitä jotka siellä riehuvat.

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Crueman kirjoitti:
Jäähyt menivät niin päin itseään, kuin olla ja voi. Oikein olisi ollut suunnilleen Kuukka 2 min, Santala 2+2 min, Wilson 2 min, Järventie 2 min, Valtonen 2 min ja Varis 2 min ämmämäisellä hiuksista repimisellään.

Eli tilanteesta olisi sinun mielestäsi pitänyt antaa Ilvekselle kaksi kakkosta ja Jokereille neljä vastaavanlaista plus vielä Santalalle yksi ylimääräinen. Sinun ei ehkä kannattaisi enää kommentoida erotuomarityöskentelyä tulevaisuudessa.

Kyseisestä tilanteesta olisi pitänyt antaa kakkoset Kuukalle, Santalalle, Pesoselle ja Valtoselle. Ei mitään muuta kenellekään. Ja Valtoselle ja Pesosellekin vain varmuuden vuoksi. Wilson ja Varis puolestaan menivät rauhoittamaan tilannetta, eivät nujakoimaan.

Mitä itse peliin tulee, niin oli taas huikeaa taistelua hyvähenkiseltä joukkueeltamme.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
No terrrve!!! kirjoitti:
???
PASKAPUHETTA.
Itse paikalla olleena en kyllä nähnyt yhdenkään "ultran" tai muun jokerikannattajan käyneen yhtään kenenkään päälle. Mitään väkivaltaan viittaavaa en nähnyt, enkä kuullut paluumatkan aikana kenenkään puhuvan tapahtuneen.

I did not have sex...

Eilinen kirjoittelu meni yli, mutta lyömistä tapahtui, ja ainakin yksi ottava osapuoli oli naispuolinen Ilves-fani.
Tilanteeseen johtavista asioista mulla ei ole tietoa, mutta asia on ymmärtääkseni selvityksessä.
Ei niistä rantapallojen heittelyistä nyt niin pahasti auttas pulttia ottaa...

No terrrve!!! kirjoitti:
( Joskaan en ymmärrä mitä vittua tarkoittaa huuto "maalia Ilves" )

Ei se mitään, Ilveksen joukkue tajusi.

Fjalar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun teillä pelit loppuivat ja meillä ne vasta alkavat niin voisimme tulla museosta sinne teidän Areenaan pelaamaan pleijarit? 50% lisää HIFK faneja koti peleissä ei voi olla vaikuttamatta.

Crueman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man Utd, Los Angeles Lakers
kaksoismetro kirjoitti:
Eli tilanteesta olisi sinun mielestäsi pitänyt antaa Ilvekselle kaksi kakkosta ja Jokereille neljä vastaavanlaista plus vielä Santalalle yksi ylimääräinen. Sinun ei ehkä kannattaisi enää kommentoida erotuomarityöskentelyä tulevaisuudessa.

Kyseisestä tilanteesta olisi pitänyt antaa kakkoset Kuukalle, Santalalle, Pesoselle ja Valtoselle. Ei mitään muuta kenellekään. Ja Valtoselle ja Pesosellekin vain varmuuden vuoksi. Wilson ja Varis puolestaan menivät rauhoittamaan tilannetta, eivät nujakoimaan.

Mitä itse peliin tulee, niin oli taas huikeaa taistelua hyvähenkiseltä joukkueeltamme.

No kommentoidaan nyt sitten, vaikkei siis ilmeisesti pitäisi. Kuukka-Santala meni päin helvettiä siinä että aloittajaa oli aika vaikea sanoa. Siitä siis kakkoset molemmille. Tilanne vaan jatkui siinä vaiheessa kun linjurit olivat jo välissä ja Kuukka lähdössä väljemmille vesille, mutta Santala otti Kuukkaa naamasta kiinni ja jakeli sen jälkeen vielä nyrkkiä pariinkin otteeseen Kuukan naamaan. Mielestäni tuosta pitäisi tulla ylimääräinen kakkonen Jokereille.

Kieltämättä Järvetien ja Wilsonin olisi voinut jättää kokonaan jäähyittä, viitaten ensimmäiseen kirjoitukseeni. Pesonen kuuluu tähän samaan kategoriaan, eli ei tehnyt sinänsä mitään vaan tuli rauhoittelemaan tilannetta. Sen sijaan Valtonenhan tuli ulkopuolisena ja löi sekä Pesosta että Kuukkaa? ennenkuin Wilson otti kaverin haltuun. Selkeä kakkosen paikka siis. Ja Variksesta ei muuta kuin, että tuollaisen ämmäilyn jälkeen voisi vetää vaikka munasuojat rinnoille ja lähteä pelaamaan ringetteä. Toisaalta ei kai siitä kakkosta kuulu antaa, kun säännöissä tuskin lukee hiuksista repimisestä mitään...

Sinänsä tapaushan oli täysin normaali kähinä, mutta henk.koht. vituttaa tuo Wilsonin pelikielto sekä myös se, ettei noista ikinä muita tuomioita saada arvottua kuin tasajako.

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fjalar kirjoitti:
Kun teillä pelit loppuivat ja meillä ne vasta alkavat niin voisimme tulla museosta sinne teidän Areenaan pelaamaan pleijarit? 50% lisää HIFK faneja koti peleissä ei voi olla vaikuttamatta.

Vaikka ollaankin hyviä naapureita, niin en usko, että jokerifanit syttyisivät kannustamaan hifkiä.

Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
tilliliha kirjoitti:
Ilmeisesti jäähyt meni kuitenkin oikeisiin osotteisiin kun ei ihmeempää protestointia kuulunut kummankaan joukkueen pelaajilta

Willson protestoi kyllä aika voimakaast, ja aiheesta. Tilanteen ulkopuolelta tuleelle Valtoselle ei mitään? Eikös periaate ole, että aloittajille 2 ja ulkoa säätmään tuleville 2+2 (Wilsson ja Valtonen)

Fjalar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Grome kirjoitti:
Vaikka ollaankin hyviä naapureita, niin en usko, että jokerifanit syttyisivät kannustamaan hifkiä.

Mutta meitä mahtuisi sinne Areenalle 4 000 enemmän. Teidän pleijari kortti oli varmaan vain teidän koti peleihin ei meidän joten ei ongelmaa.

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aake kirjoitti:
Ottelu nyt taisi olla ihan sopiva päätös tälle kaudelle. Häviö keskinkertaiselle joukkueelle on hyvä muistutus siitä että ilman asennetta ja järjenkäyttöä ei hommasta voi tulla mitään.

Keskinkertainen joukkue voittaa surkean joukkueen, mitä ihmeellistä?

Aake kirjoitti:
Yksi positiivinen asia tässäkin kaudessa tosin oli: Vastustajien kannattajien ylimielisyys ja vahingonilo toisen huonoudesta kasvattaa ihmeesti voitonhalua ensi kaudelle.

Sitä samaa mitä Jokerifanit ovat Oulussakin näinä muutamina menneinä vuosina esittäneet. Se on myös kasvattanut meän voitonhaluja. Sitäpaitsi, eikös ole hieman ylimielisesti sanottu, kun tuossa yllä totesit keskinkertaiselle joukkueelle häviämisen olleen asenteesta kiinni? Mielestäni tappio johtui vain siitä yksinkertaisesta syystä, että Jokerit on koko kauden ollut keskinkertaistenkin joukkueiden alapuolella suoritustasossa

Ja ei kannata provosoitua, kun en provosoi. Jos vain nyt voisitte katsoa tätä juttua ilman niitä Jokeri-laseja, noin niinku objektiivisesti.

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kopteri kirjoitti:
Tilanne oli se, että puolenkymmentä Ilvesläistä oli normaaliin tapaansa hakeutunut hallin "luiskalle", missä pelaajien kanssa yleensä muutamat sanat vaihdetaan.
Varttitunti pelin loppumisen jälkeen narrifanitkin tajusivat kauden olevan ohi ja suunnistivat pihalle,
ette ikinä arvaa minne.
Siinäpä sitä oli olemista joo. Hauska kommentti sinänsä, koska kukaan, saatikka 100 jannua, ei hyökännyt kenenkään kimppuun. Jos olisi hyökännyt olisimme varmasti vetäneet "omiamme" ympäri korvia! 15-v teinejähän te olette.

Mutta niin kuin sanoin eilen teille siellä "liuskalla", niin luen täältä jatkoajasta, "mukatapahtuneesta".

Parempi voitti, ei kahta sanaa ja me ollaan laulussa. Kuitenkin jonkinlainen maku suussa, niin loistavaa ja sitoutunutta porukkaa löytyy kannattajaryhmästämme. Tää on meijän juttu!

Hietsuun.

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Ilmala kirjoitti:
Siinäpä sitä oli olemista joo. Hauska kommentti sinänsä, koska kukaan, saatikka 100 jannua, ei hyökännyt kenenkään kimppuun.

Niinkuin aiemmin kirjoitinkin, eilen tuli laitettua jopa minun standardien mukaan liikaa värikynää.
Mua vaan niin sapettaa tuonkaltainen käytös.

Todettakoon, että fiksujakin jokerikannattajia hallissa oli.
Luonnollisesti.
Muutamat vastaantulleet kättelin ottelun jälkeen, ja vitutuksesta huolimatta olivat hyvällä hengellä liikenteessä.
Tarkoitus ei ole leimata koko joukkiota muutaman pässinpään takia.
Tosin, Pertun loukkaantumiselle hurraamisen jälkeen se oli kyllä sittenkin aika helppoa.

Ilmala kirjoitti:
Mutta niin kuin sanoin eilen teille siellä "liuskalla", niin luen täältä jatkoajasta, "mukatapahtuneesta".

Mistä "mukatapahtuneesta"?
Meinaatko että Ilves-fanit soittivat poliisit paikalle ihan lämpimikseen?

Mitä hittoa jokeri-fanit siellä liuskalla edes tekivät?
Ilveksen, uskoisin että muidenkin, fanimatkoilla hallista poistutaan suoraan bussiin eikä jäädä nurkkiin pyörimään.

EspenJokerit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kopteri kirjoitti:
Mistä "mukatapahtuneesta"?
Meinaatko että Ilves-fanit soittivat poliisit paikalle ihan lämpimikseen?

Mitä hittoa jokeri-fanit siellä liuskalla edes tekivät?
Ilveksen, uskoisin että muidenkin, fanimatkoilla hallista poistutaan suoraan bussiin eikä jäädä nurkkiin pyörimään.

Olitko itse paikalla??? Itse olin paikalla, ja poliiseja ei näkynyt paikalla yhtään kappaletta. Siis 0 kpl!!!!!!!
Se kuka leikin aloittaa, leikin kestäkööt!!! Mutta mitään ei tapahtunut, usko jo.. Tifoja saa aina uusia, kysy vaikka jessen mummolta...

Menimme liuskalle kiittämään pelaajia kaudesta kun eivät tehneet encorea kentälle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy