Viestin lähetti PeteX
Kyllähän nuo Jortikan kommentit pelaajistamme ovat aika masentavia, enkä oikein ymmärrä niiden tarkoitusta tässä vaiheessa. Joku turkulainen voisi ehkä valaista mikä on homman pihvi, näin pleijareiden alla.
Se, että maaleja ei tehdä, ei johdu tuomareista.
Herranjumala PeteX, vanha kiistakumppani! Ootko ruvennut vetämään jotain kamaa vai olenkohan minä, kun ollaan usein samaa mieltä nykyään? :) Terveiset myös Gagsille.
Jortikka saa pirusti anteeksi sen vuoksi että on Jortikka. Eli näyttöjä so far piisaa. Niinpä Jortikalle on sallittua se, mikä ei ollut Suhoselle viime kaudella; omien julkinen mollaaminen nimeltä mainiten. Monet (siis monet muut) samat jokerikirjoittajat, jotka viime kaudella mollasivat itku-Alpoa siitä, että syyt olivat aina kaikissa muissa paitsi peilissä, olivat vielä alkusyksystä innoissaan Jortikan "uudesta linjasta" missä asiat sanotaan niinkuin ne ovat. Totuus on se, että sisäisten asioiden ruotiminen julkisesti on täysin kusipäistä hommaa, oli sen tekijänä Alpo, Jortikka, Aravirta tai se kuuluisa Kuka Tahansa. Ja jos Jortikka uskoo, että kommentointi HIFK-TPS (!) -matsin (vieläkö se luulee valmentavansa Tepsiä?) yhdestä videoklipistä on juuri nyt kovaa kamaa, kun Jokerit valmistautuu säälipleijareihin ilman aavistustakaan tulevasta HIFKin kohtaamisesta, on kaveri turkulaisempi kuin luulinkaan. Ihan pihalla koko äijä. Hannu hei: Helsinki ei ole Turku, täällä juuri kukaan ei korviaan lotkauta, vaikka kulkisit edestakaisin Aleksia "katsokaa myua, olen Hannu Jortikka" -ilme kasvoillasi. Täällä on muitakin kovia luita. Lopeta itku ja tee jotain joukkueellesi, sen osaat.
Arvostan tämänkin kauden jälkeen tuloksesta riippumatta Jortikkaa, kuten Aravirtaakin, valmentajina ja Jortikka on näistä viimeinen, jolla on varaa valitella jonkun itkuista. Hän itse otti median pikkusormensa ympärille keväällä -99 valittaessaan HIFKin "gangsterilinjasta" ja sai haluamansa - kultaa. Taitava taktikko ja kyyninen mediapeluri siinä missä Arakin siis. Ja se suotakoon heille ja suotakoon myös joillekin faneille onanointi ip-median tahtiin. Ratkaisut tapahtuvat kuitenkin treeneissä, pukukopissa ja jäällä.
Ennustus; Jokerit menee jatkoon Jypistä voitoin 2-1. Ja Jokereihin tulee isoja jortikan näköisiä muutoksia ensi kaudeksi. Vahalahti? Sahlstedt? No, jotain sinnepäin uskaltaa jo nyt heittää.