Missäs kohtaa Scheweleffin punainen tuli?
Allekirjoittaneelle riitti tuon paskan katsominen 3-0-tilanteessa, ensimmäinen kerta kun lähden Ilveksen futispelistä pois kesken pelin. Yksinkertaisesti pelaaminen oli vaan jotain niin uskomatota, että vituttaa vieläkin. Kankala ei saanut yhtään syöttöä omille, tai ainakin siltä tuntui. Mutta eipä mies mikään pelinrakentaja kai olekaan.
Jokisen ratkaisut kummastuttivat myös minua ja toivottavasti Miki ei ole kauaa poissa, kepit vierellä istui katsomossa kun lähdin pelistä.
Popovitsin valmennustaidot kyseenalaistan. Mies istuu pelit perse penkissä joka kerta, eikä tee mitään elettäkään kentän suuntaan kun näin ehdottomasti pitäisi tehdä. Pukukopin jutteluista en tiedä, mutta tuntuu välillä ettei kuritonta Ilvestä johda kukaan ja kentällä pelaavat vain pelaajat ilman valmentajaa. Hevonkorpi tosin usein penkillä istuessaan huutelee kaikkea kentälle, turhan usein nämä huudot ovat vaan suunnattu esimerkiksi tuomariin ja hänen ratkaisujen kyseenalaistamiseen.
Tällä kaudella Ilves ei tule nousemaan, ellei jotain ihmettä tapahdu hetinytaivanvälittömästi.
Ps. Joku lähtiessäni kuittasi katsomosta "tosifanit lähtee". Ihan oikein kuitattu, sillä olisin tuon saattanut samassa tilanteessa heittää itsekin. Mutta nyt tuntui vaan siltä, että itse kausikortin maksajana olen oikeutettu mielipiteeseen ja kerron sen lähtemällä pelistä (ihan kuin tätä kukaan nyt huomaisi).