Mainos

Ilves fanit, muut, Lumme ja Helminen

• 1 133
  • 12

Oletko Ilves-fani, onnistuivatko Lumme, Helminen kisoissa? Ennakko-odotuksista viis.

• Olen Ipa-fani, molemmat onnistuivat.

Ääniä: 19 18,8%
  • Olen, molemmat olivat keskinkertaisia tai epäonnistuivat.

Ääniä: 0 0,0%
  • En ole Ipa-fani, molemmat onnistuivat.

Ääniä: 39 38,6%
  • En ole, molemmat olivat keskinkertaisia tai epäonnistuivat.

Ääniä: 13 12,9%
  • Olen, vain Lumme onnistui.

• Olen, vain Helminen onnistui.

Ääniä: 3 3,0%
  • En ole, vain Lumme onnistui.

Ääniä: 3 3,0%
  • En ole, vain Helminen onnistui.

Ääniä: 12 11,9%
  • Olen, Lumme oli joukkueen ykköspakki.

• En ole, Lumme oli joukkueen ykköspakki.

Ääniä: 2 2,0%
  • Olen Tapparan fani, Helminen oli surkea.

Ääniä: 5 5,0%
  • Tampere ei kiinnosta, Helminen oli surullista nähtävää.

Ääniä: 5 5,0%
  • Selittelen alempana.

• Äänestäjiä
    101
  • Poll closed .

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HUOMIO! Jos äänestitte ja haluatte vielä erikseen kommentoida, niin mainitkaa mitä äänestitte tuossa alla. Muuten tilanne vääristyy, kun teen yhteenvetoa, sillä osa äänistä tulee kahteen kertaan. Ja koittakaa tamperelaiset välttää kiusaus..

Jos aivan sopivaa vaihtoehtoa ei ole, niin äänestäkää tuota selittelen alempana vaihtoehtoa ja selitelkää alempana. Kerään kyllä sitten yhteenvetoon.

Maajoukkueosastolla tuntuu olevan taas vaikeaa erottaa mitä mieltä ollaan ja kuka on mitäkin mieltä.

Kokeillaanpas tällaista äänestystä. Yritän laittaa paljon vaihtoehtoja, jotta jokainen löytäisi edes jotenkin omia tuntojaan kuvaavan.

Äänestys on auki kolme päivää, ja kokoan sitten myös alemmat selittelyt yhteenvedoksi.

Viimeksi muokattu:

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Mun mielestä molemmat pelasi aikalailla niinkun pitikin pelata, Lumme oli välillä jopa parempi!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Molemmat onnistuivat ilman muuta.

Raipen rooli oli vetää puolustavaa ketjua ja yhtään ei mennyt omiin koko kisoissa. Aloitukset Raipe väänsi kotiin 25-23 = 52%. Tehopisteet olivat 0+1=1 ja +2. 3 laukausta. Pelasi hyvät kisat.

Jyrki ei tehnyt tavanomaisia "Sonjia" kuin pari kertaa koko kisoissa. Oli jopa yllättävän hyvä oman pään pelissä, kokonaisuutena. Yhtä tehoton hyökkäyspäässä kuin muutkin puolustajat. Selvästi oli vähän varovainen ylösnousuissa vastustajan maalille. Tehot 0+1=1, +3 ja 5 laukausta. Hyvät kisat.

Huuhaa

Jäsen
Mites, kun olen Ilves-fani, ja mielestäni molemmat onnistuivat, mutta olen myös sitä mieltä, että Lumme oli pakiston paras. Kumpaa vaihtoehtoa äänestän?

Tehdäänkö muuten samanlainen äänestys Niemisestä ja Nummisesta, ovathan he ex-Tapparoita.

Viimeksi muokattu:

Huuhaa

Jäsen
Ratkaisin asian äänestämällä "Molemmat onnistuivat", jotta tulee tavallaan molemmille sitten ääni, vaikka olenkin sitäkin mieltä, että Lumme oli pakeista paras.

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielestäni varsin kummallinen äänestys. Järkätään samantien samallainen äänestys jokaisesta pelaajasta, esim.

Onnistuiko Teppo Numminen mielestäsi kisoissa?

"Kyllä, olen Tapparan kannattaja."
"Kyllä, olen TuTon kannattaja."
"Ei, Olen SaiPan kannattaja."
"Kyllä, en katsonut pelejä."
"Ei, olen Tapparan kannattaja."

jne. jne.

Ja niin, äänestin ylintä vaihtehtoa. Mielestäni molemmat onnistuiva kisoista arvosanalla hyvä (8).

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huuhaa, laitoin tuonne ylös ohjetta. Harmi etten tajunnut aiemmin, my bad.

Nieminen ja Numminen eivät tunnu herättävän niin paljoa innostusta kuin tämä kaksikko. Toki joku saa siitä äänestyksen tehdä jos huvittaa, minua vain ei kiinnosta niin kummoisesti.

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
vastasin "En ole Ipa-fani, molemmat ..."

...vaikka protestoinkin outoa "Ipa"-termiä, koska se kuulostaa jonkun kehitysvammaisen pikkukaupungin kylähullun lempinimeltä.

Mitkä ennakko-odotukset? Ennakko-odotukset ovat aina arvailua eikä niitä tulisi koskaan suhteuttaa loppuarvosteluihin. "Empä olisi arvannut"-tokaisu kertoo että tokaisija on ollut arvioissaan väärässä

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
No, joo... Kyllä Raipe paikkansa täytti kitettäväsi kuin myös Sonjakin. Ei ollut samanlainen alisuorittaja kuin:
- Naisten maajoukkue
- Juha Ylönen
- Ville Nieminen
Se vaan jäi kyllä ankarasti ottaan päähän ettei tullut mitalii. Kyllä Raipe olisi sen kaikkein kirkkaimman mitalin ansainnut kuin myös koko Suomen kansa. Ai, niin Raipe on mukana Torinossakin, jos ei muuta niin vaikka seuraavilla paikoilla.
- Katsomovalmentaja
- Valmentaja/Päävalmentaja
- Kolmosmaalivahti
- Huoltaja/Lääkäri/Hieroja
- Joukkueenjohtaja

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Kummatkin onnistuivat odotuksiin nähden hyvin. Raipe hoiti oman tonttinsa hienosti ja Sonjakin oli positiivinen yllätys vaikka muutaman kerran säikyttelikin pahoilla oman pään virheillä.

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
En ole Ipa fani, mutta molemmat pelasivat ihan hyvin. Äänestin nyt kuitenkin, että he pelasivat keskivertoisesti tai miten se nyt ilmaistiinkaan tuossa äänestyksessä.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Säälittävää

Tämä vääntö Ilves/Tappara/Helminen/Ojanen jonka jatkumoa tämäkin äänestys ilmeisesti on alkaa saada tragikoomisia piirteitä.
Miten aikuiset? ihmiset jaksavat viikosta toiseen vääntää asiasta joka ei puhumalla miksikään muutu.
Itse äänestin: molemmat onnistuivat jos nyt onnistumiseksi voidaan sanoa esitystä: täyttivät paikkansa ihmeitä esittämättä.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sonja Ja Raipe

Miksi Tampereella aina toi historia tulee vastaan oli
teema sitten mikä hyvänsä
Onko Tampe Suomen Seurasaari?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy