Grub kirjoitti:Joko johto haluaa saada Raipen lopettamaan .
No ei varmasti halua.
Grub kirjoitti:Joko johto haluaa saada Raipen lopettamaan .
Grub kirjoitti:Itse ihmettelen suuresti, miksi Raipe neuvottelee sopimuksistaan johdon kanssa.
Itse en keksi tähän kuin kaksi mahdollista syytä:
Joko johto haluaa saada Raipen lopettamaan (Toivottavasti näin ei ole, vaan legendan pitää itse saada päättää) tai sitten siellä väännetään miehelle pitkää sopimusta, joka sisältää mahdollisesti ensin vuoden pelihommia ja sen jälkeen sitten jotakin muuta työtä organisaatiossa.
HN kirjoitti:Raipe ja Ilves-johto pohtivat yhdessä sitä, olisiko Maestrosta Ilvekselle enemmän hyötyä liigajoukkueen pelaajana ja kapteenina vai jossain muussa roolissa. Kaikki valmennusjohtoa myöten ovat yksimielisiä siitä, että Raipe täyttäisi edelleen helposti paikkansa myös kaukalossa, mutta joidenkin näkemysten mukaan hänellä voisi olla vielä enemmän annettavaa jossain muussa tehtävässä - esim. vastaperustetun Ilves Liiga-akatemian parissa.
HN kirjoitti:Kaikki valmennusjohtoa myöten ovat yksimielisiä siitä, että Raipe täyttäisi edelleen helposti paikkansa myös kaukalossa, mutta joidenkin näkemysten mukaan hänellä voisi olla vielä enemmän annettavaa jossain muussa tehtävässä - esim. vastaperustetun Ilves Liiga-akatemian parissa.
Tinke18 kirjoitti:Lueskelin tuossa Turun Sanomien MM-kisa liitettä ja silmääni pisti teksti, jossa luki, että Peter Hirsch torjuu luultavasti ensi kaudella kiekkoja kotimaansa pääsarjassa. Itse olisin koska vain ottanut miehen Ilvekseen ennen Tero Leinosta. Tuskinpa Tanskan pääsarjassa nyt niin kovat palkat on, etteikö Ilves pystyisi niitä vastaan kilpailemaan.
Tinke18 kirjoitti:...Tuskinpa Tanskan pääsarjassa nyt niin kovat palkat on, etteikö Ilves pystyisi niitä vastaan kilpailemaan.
Benny S. kirjoitti:Sanokaas miltä Oskar Osala näyttäisi Ilves-paidassa. Tilanne taitaa olla sellainen, että jos ei sopimusta Capsien kanssa tule niin Osala tulee Suomeen ja hoitaa armeijan pois alta. Armeija kautena tietysti peli voi olla mitä sattuu, mutta harkintaan voisi ottaa.
Grub kirjoitti:Varmana tietona kuulin Jan Kopeczkyn tulosta ilvekseen! Mielenkiintoinen vahvistus
Immortal kirjoitti:http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=15397
Onhan tuo sinällään mielenkiintoinen kaveri. Laituri nyt ei kuitenkaan liene hankintalistan kärjessä.
No älähän nyt. Pari kk sitten kyseinen lehti tiesi kertoa että Ujcikin pariskunta rakentaa tsekinmaalle taloa. 1+1 = paluu kotimaahan.HN kirjoitti:Lähteet eikun paranee.
Streider kirjoitti:Eikös Tuukasta pitäisi irrota hieman riihikuivaa paalua kun mies rapakon taakse lähti,
Yläpesä kirjoitti:Tuukan Ilves-sopimus taisi päättyä jo viime kuun lopussa? Mitenkähän lienee, kun sopimukseton junnu siirtyy Amerikkaan, meneekö rahat silti kasvattajille?