Ketjua Ilveksen toimiston tekemisistä ei näyttänyt löytyvän, joten perustetaan ketju jossa voidaan antaa risuja, ruusuja tai kehittämisideoita sinne suuntaan. Toimistolla tässä tapauksessa tarkoitan tuosta linkistä -> http://www.ilves.com/organisaatio.php lähinnä tuota organisaatio-kohtaa en niinkään Ilveksen hallitusta.
Aloitetaan ketju kehuilla. Ilveksen kausikorttien myynti sujui nyt keväällä (pari viikkoa sitten) loistavasti, kun firmaan hankittiin seuraavan vuoden kausareita. Oli alustavasti puhetta lippujen määrän tuplaamisesta ja Ilves laittoi hinnan kohdalleen, joten lippuja tuli sitten tuplamäärä tulevaksi kaudeksi.
Lisäksi asiointi Ilveksen suuntaan oli joustavaa ja helppoa esim paikkojen suhteen, kun verrataan vaikkapa Tapparaan. Tapparan kanssa on taisteltu kausareiden paikoista jo vuosia ja nytkään homma ei toiminut. Lippujen hintoja ei ole vielä tiedossa, paikkojen vaihdosta ei ole varmuutta jne. Tuohon kun lisää vielä hieman nyrpeän palvelun niin ei olekaan niin saletti, että Tapparan suuntaan tuo lippumäärän tuplaus onnistuu. Toivotaan kumminkin, että sielläkin ymmärretään palvelun merkitys.
Suuret plussat siis toimistolle hyvästä palvelusta!
Aloitetaan ketju kehuilla. Ilveksen kausikorttien myynti sujui nyt keväällä (pari viikkoa sitten) loistavasti, kun firmaan hankittiin seuraavan vuoden kausareita. Oli alustavasti puhetta lippujen määrän tuplaamisesta ja Ilves laittoi hinnan kohdalleen, joten lippuja tuli sitten tuplamäärä tulevaksi kaudeksi.
Lisäksi asiointi Ilveksen suuntaan oli joustavaa ja helppoa esim paikkojen suhteen, kun verrataan vaikkapa Tapparaan. Tapparan kanssa on taisteltu kausareiden paikoista jo vuosia ja nytkään homma ei toiminut. Lippujen hintoja ei ole vielä tiedossa, paikkojen vaihdosta ei ole varmuutta jne. Tuohon kun lisää vielä hieman nyrpeän palvelun niin ei olekaan niin saletti, että Tapparan suuntaan tuo lippumäärän tuplaus onnistuu. Toivotaan kumminkin, että sielläkin ymmärretään palvelun merkitys.
Suuret plussat siis toimistolle hyvästä palvelusta!