Tänään järjestettiin siis fanitapaaminen ennen peliä Bar Passionissa. Itse en paikan päälle töiden takia ehtinyt, joten olisi kiva kuulla siellä olleilta mitä jäi mieleen. Sen verran mulle on kerrottu, että tentattavina olivat ainakin Sjöblom, Marjamäki ja Järvenpää. Sjöblom oli kuulemma luvannut, että vastaavanlaista markkinointia tullaan näkemään jatkossakin. Kertoi myös, että joku sponssi oli luvannut jo maksaa ne sakot, ja Raumalta oli joku soittanut ja luvannut ostaa kausikortin vaikkei peleissä aio käydäkään, ihan vaan koska "tykkää uudesta tyylistä".
Toimitusjohtaja Timo Virolainen lausui muutaman sanan myös ennen "tenttauksen" alkua. Siinä ei mitään sen ihmeempää ollut, tai ainakaan mun päähän ei jäänyt.
Masin ja Järvenpään lisäksi pelaajista oli paikalla Pesonen. Kaikki toivoivat pääsevänsä mahdollisimman pian pelaamaan ja pysyvänsä kunnossa. Järvenpää toivoi saavansa mahdollisimman paljon peliaikaa, Masi uskoi että hänellä "vain taivas on rajana" kuntoon päästyään ja Pessille veisteltiin Tinken vanhasta Mersu-heitosta.
Kun kysyttiin "Miksi Ilves?", niin Masi vastasi puhuneensa pariin otteeseen Sjöblomin kanssa ja vakuuttuneensa hommasta niin paljon, että päätti jatkaa. Järvenpää sanoi, että hänen ei tarvinut puhua kuin Tuokkolan kanssa (viittauksena Masin kertomaan siis), ja Pessi yksinkertaisesti vain halusi Ilvekseen.
Sjöblomin puheista noi mainitsemasi asiat itselläkin jäi päälimmäisenä mieleen. Hän kertoi myös, että on käynyt monien yhteistyökumppanien luona, jotka ovat luvanneet lähteä taas mukaan, kun jotain muutoksia tulee. Osa on satsannut jopa aiottua enemmän.
Kovin hyvällä tuulella oli sekä Marko että pelaajat, jäi positiiviset fiilikset itsellekin. Joku muu voi täydennellä, kaikkea ei varmaan enää tässä tullut mieleen - ainakaan tarpeeksi selkeästi.
Paikalla oli myös Ylen porukkaa.
Tässä linkki heidän juttuunsa.