Peevelin huomautus oli aiheellinen - jonkin puuttumista on paha mennä sormella osoittamaan.
Miten niin? kait teillä on havaintoa asiasta? Eli joku juttu minkä muistat lukeneesi, jota ei enää ole? Koska itse luen palstan uudet viestit päivittäin, niin todennäköisesti minäkin muistan ao. jutun lukeneeni, ja voin katsoa, ah, kas sitä ei enää ole.
Mutulla on helppo huudella, ja jos edes itse ei kykene muistamaan jotain poistettua juttua, nin no, onko mitään poistettu.
Pistä nyt mut vaikka .commin kaveriksi tai Vinnien puudeliksi, mutta näyttöjä, näyttöjä kaivaan, ennekuin huutelee syytöksiä.
en taatusti kuulu vähinten kriittisiin kirjoittajin .commissa, mutta yhtä ainutta kirjoitustani siellä ei ole editoitu tai poistettu, ei mainitsemastasi Mangard blogistakaan.
Minä en ole edes kuulu nimimerkkien arvuuttelusta, ja itselleni on aivan sama mitä kukakin koittaa arvuutella. Mut näkee hallissa ja tuntee ne jotka tuntee. Siinähän arvuuttelevat . . .
Kuulinpa myös, että meikäläinenkin oli "ilmiannettu" - tosin ihan vääräksi henkilöksi, hah!
ehhehhe
jos jollain on tosiaan aikaa miettiä nimimerkkejä jossain internetin keskustelupalstalla, saati ottaa näitä kirjoituksia niin vakavasti, että vie niiden perusteella "ilmiantoja" (or what ever) reaalimaailmaan, niin, öö, minä olisin aika huolissani itsestäni, ja pistäisin puuceen kiinni