Ilveksen juniorit

• 51 922
  • 152

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Tärkeä rekrytointi, mutta nämä puheet Petos-Pekasta hämmentävät. KooVeelle ei käynyt hyvin, mutta ei kai se yksittäisen ihmisen syliin kaadu.

Zer0u

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnusarjat
Avaatko tuota Petos-Pekkaa vähän, mistä kumpuaa?

Valintaprosessista voi varmaan olla montaa mieltä, mutta jos tiedossa on ns. paras vaihtoehto jo niin miksi pitäisi pyöräyttää joku julkinen hakukierros? Mikään laki siihen tuskin ainakaan pakottaa ja olisihan se myös aika turhaa touhua.
Itse en muista mistä tuo nimi kumpuaa, mutta kuullut sen olen kuitenkin.

Valintaprosessista voi olla montaa mieltä, mutta uskallan väittää, että tämä ei ollut paras vaihtoehto. Joten siinä mielessä julkinen/avoin haku olisi ollut minun mielestäni järkevämpi.

Ilves on kuitenkin tällä hetkellä sellaisessa asemassa suomalaisessa jääkiekossa, että ks. pesti olisi varmasti herättänyt mielenkiintoa todella paljon.

Kovasti syyttävä sormi osoittanut monesta suunnasta Pekkaa Kooveen konkurssista yms. Miehen tietäen ja tuntien niin varmasti on ollut osallisena siihen, mutta ei hän kyllä myöskään jääkiekosta mitenkään hirveästi tiedä. Joo-joo mies hän kyllä on.

No, riippuen vähän ruudusta, onneksi ei nyt arkivalmentamiseen ilmeisesti osallistu.

Frölunda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Boston
Ohhoh. Tällaiseen organisaatioon ja mm. manngardin vuosien jälkeen palkattaisiin taas hyvä veli tahi sortsipoika -pohjalta porukkaa?

Aika näyttää.

Voi olla myös höpöilyä, jos ei esim. oma suosikki tullut valituksi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy