Ilosanomaa täydellä kurkulla

  • 810
  • 1

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Olen jo kauan miettinyt, olenko ainoa, joka seurailee kaupunkien keskustoissa mekkaloivia hihhuleita naama virneessä. Yleensä korviin kantautuu tavallisen harmaata "Usko Jeesukseen ja tiesi on pelastettu"-puuroa, mutta poikkeuksia näemmä löytyy.

Tänään kotikaupunkini ydinkeskustan läpi kulkiessa havaitsin kuitenkin aivan jotain uutta. Normaalisti yrittäisin pitää naaman pokerilla, mutta tällä kertaa en onnistunut. Vai miten reagoisit kuullessasi itsellesi tuntemattoman ihmisen kailottavan megafoniin: "Janne Ahosen rasvaprosentti on 5. Prosentit ylös! Vaadin lisää rasvaa Janneen!"

Repesin nauruun. Seuraavasta prosenttivaatimuksesta kuulin vain, että Vaasassa on jotakin 15%. En halunnut kuulla todellakaan enempää. Luojan kiitos pääsin sisätiloihin ja voin jatkaa henkistä kasvuani.
En oikein vieläkään kykene yhdistelemään päätelmiä, oliko kyseinen herra täysissä järjin vai vain venyttänyt viikonlopun ryyppyputkeaan.

Kuinkas muut suhtautuvat näihin ilosanomansa julistajiin? Tunnette myötätuntoa? Jäätte kuuntelemaan suurta sanaa? Vai kävelette ohi olkaa kohauttamatta? Vai onko Jyväskylä ainoa paikka, jossa näihin hörhöihin saa törmätä?

Eipä sillä, ilman kyseistä herraa tämäkin maanantai olisi ollut todella tylsä. Kredits.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kukin levittää mitä levittää omalla tyylillään. En minä heihin puutu, kun onnistuin aina sopivasti karkuun pinkomaan. Ei silti, ei ne minulle ikinä mitään ole edes tyrkyttäneet. Sopivasti aina joku muu menee edellä, niin itse pääsee livistämään tilanteesta. On tästä pienuudesta jotain hyötyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös